giorgianet

giorgianet

    

صفحه اصلي | آرشيو وبلاگ | تماس با ما
۱۰ بهمن ۱۳۹۵
هتل هاي 3 ستاره استانبول

هتل بياز كوگو استانبول  Istanbul Beyaz Kugu Hotel

 

هتل 3 ستاره بياز كوگو استانبول Istanbul Beyaz Kugu Hotel در منطقه تاريخي بايزيد استانبول بنا شده است. اين هتل 500 متر با بازار بزرگ استانبول فاصله دارد.جاذبه هاي توريستي اياصوفيه، مسجد و كاخ توپكاپي در فاصله 10 دقيقه اي از هتل قرار دارند.فاصله هتل بياز تا فرودگاه آتاتورك استانبول حدود 20 كيلومتر مي باشد.اين هتل در مجموع از 40 اتاق تشكيل شده است. اين هتل داراي اينترنت پرسرعت بي سيم مي باشد. اتاق هاي هتل از حمام خصوصي مجزا برخوردارند.

ساير امكانات هتل بياز كوگو استانبول:

رستوران،پذيرش شبانه روزي،تهويه مطبوع، بار،سيستم گرمايش،آسانسور،خدمات تحويل بار و چمدان، گاو صندوق،خدمات خانه داري،لباسشويي،خشكشويي،اتوكشي،سرو صبحانه در اتاق،رنت كار، صرافي، بيليارد، بازي دارت و...

 

هتل سانتا صوفيا استانبول  Istanbul Santa Sophia Hotel

هتل 3 ستاره سانتا صوفيا استانبول Istanbul Santa Sophia Hotel در سال 1998 ميلادي در منطقه سلطان احمد استانبول بنا شده است.اين هتل در 6 طبقه و در مجموع از 40 اتاق تشكيل شده است. در اين هتل سرويس مراقبت از كودكان وجو دارد. يك صرافي نيز در هتل قرار گرفته است. در رستوران هتل انواع غذاها سرو مي شود و آماده پذيرايي از ميهمانان تور استانبول مي باشد.فاصله هتل تا فرودگاه آتاتورك استانبول 20 كيلومتر مي باشد.

ساير امكانات هتل سانتا صوفيا استانبول:

رستوران، پذيرش شبانه روزي، آسانسور، گاو صندوق، بار،سيستم گرمايش، خدمات تحويل بار و چمدان،تهويه مطبوع، خدمات خانه داري، فكس و كپي، لباسشويي، خشكشويي، اتوكشي، سرويس مراقبت از كودكان، صرافي، اجاره اتومبيل،سرو صبحانه در اتاق و...

 جهت خريد و رزرو تور استانبول و اطمينان پيدا كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

هتل سيتي وال استانبول  Istanbul City Wall Hotel

هتل 3 ستاره سيتي وال استانبول Istanbul City Wall Hotel در سال 2010 ميلادي در منطقه توپكاپي استانبول بنا شده است. اين هتل در 7 طبقه و در مجموع از 30 اتاق تشكيل شده است و مسافران تور استانبول مي توانند در آن اقامت داشته باشند. يكي از امكانات هتل سيتي وال استانبول قرار دادن پاركينگ رايگان در اختيار ميهمانان تور استانبول مي باشد.هتل سيتي وال تا فرودگاه آتاتورك استانبول تركيه حدود 10 كيلومتر فاصله دارد. هتل كنار ديواره‌هاي شهر قديمي روم شرقي،در منطقه‌ي توپكاپيشهر استانبول واقع شده است. وسايل حمل و نقل عمومي مانند تراموا، قطار شهري و اتوبوس در چندقدمي هتل وجود دارند.

ساير امكانات و تصاوير هتل سيتي وال استانبول:

رستوران،پذيرش شبانه روزي،تهويه مطبوع،سيستم گرمايش، بار،خدمات تحويل بار و چمدان،سرو صبحانه در اتاق، خدمات خانه داري، فكس و كپي، اينترنت پرسرعت بي سيم،گاو صندوق و...

 

جهت رزرو و خريد تور استانبول و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

 

هتل گرند مادريد استانبول Istanbul Grand Madrid Hotel

هتل 3 ستاره گرند مادريد استانبول Istanbul Grand Madrid Hotel در سال 1990 ميلادي در بافت قديمي شهر استانبول بنا شده است.هتل گرند مادريد در 11 طبقه و در مجموع از 63 اتاق و سوييت تشكيل شده است و آماده سرويس دهي به مسافران تور استانبول مي باشد.طبقه آخر اين هتل به تنگه بسفر مشرف مي باشد.اين هتل با فرودگاه بين الملي آتاتورك استانبول نيم ساعت فاصله دارد. اين هتل مجهز به اينترنت و پر سرعت بي سيم و پاركينگ رايگان مي باشد. اتاق هاي اين هتل مجهز به عايق صدا مي باشند.كافه ترياي اين هتل در بام قرار گرفته است.اين هتل در نزديكي دانشگاه و بازار بزرگ استانبول قرار گرفته است.در اين هتل تعدادي اتاق ضد آلرژي نيز موجود مي باشد.اين هتل آخرين بار در سال 2009 مورد بازسازي قرار گرفته است.

امكانات و تصاوير هتل گرند مادريد استانبول:

رستوران،پذيرش شبانه روزي،آسانسور،فروشگاه،بار،گاو صندوق،خدمات تحويل بار و چمدان،تهويه مطبوع،سيستم گرمايش،خدمات خانه داري،لباسشويي،خشكشويي،اتوكشي،صرافي،امكانات جلسه و ضيافت،رنت كار،فكس و كپي،سرو صبحانه در اتاق و...

جهت رزرو و خريد تور استانبول و اطمينان پيدا كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

 

هتل ويلاي زوريخ استانبول  Istanbul Villa Zurich Hotel

هتل ويلاي زوريخ استانبول Istanbul Villa Zurich Hotel  يكي از هتل هاي سه 3 ستاره خوب مي باشد و در سال 1997 در منطقه تقسيم شهر استانبول بنا شده است. اين هتل در 8 طبقه و در مجموع با 42 اتاق تميز و زيبا آماده استقبال از مسافران و گردشگرانتور استانبول مي باشد. هتل ويلاي زوريخ استانبول از اماكن توريستي و گردشگري مانند موزه هنرهاي معاصر استانبول و مراكز خريد و فروشگاه هاي خيابان استقلال و ميدان تكسيم استانبول حدود 10 دقيقه پياده فاصله دارد. همچنين گردشگران تور استانبول ميتوانند وعده هاي غذايي خود را در رستوران هتل با نمايي مشرف به مسجد آبي، اياصوفيه و كاخ توپكاپي ميل كنند و لذت ببرند. فاصله هتل ويلاي زوريخ استانبول تا فرودگاه بين المللي آتاتورك استانبول 16 كيلومتر يا 20 دقيقه با ماشين است و به وسايل حمل و نقل عمومي نزديك مي باشد. اين هتل در سال 2014 آخرين بازسازي خود را انجام داده است.

تصاوير،عكس ها و امكانات هتل ويلاي زوريخ استانبول:

رستوران بين المللي،پذيرش شبانه روزي،تهويه مطبوع،سيستم گرمايش،خدمات تحويل بار و چمدان،اينترنت بي سيم رايگان، صندوق امانات،كافه بار، گرمايش،سرو صبحانه در اتاق،خشكشويي،اتوكشي،صرافي،اجاره اتومبيل،فكس و كپي،سرويس مراقبت از كودكان،حمام تركي و... .

جهت رزرو و خريد تور استانبول و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد

مطالب مرتبط:

تور استانبول زمستان 95

تور استانبول بهمن 95 

تور استانبول اسفند 95 

تور استانبول نوروز 96

 

آرشيو نظرات (0) | ادامه مطلب

۱۰ بهمن ۱۳۹۵
هتل هاي كيش

 هتل سورينت صدف كيش  Kish Sorinet Sadaf Hotel

هتل سورينت صدف كيش Kish Sorinet Sadaf Hotel يكي از هتل هاي 4 ستاره تاپ جزيره كيش است كه در سال 1381 بنا شده است و در سال 1390 با يك بازسازي كلي شامل نوسازي كلي اتاق ها و تجهيزات به گروه هلدينگ سورينت قشم پيوست. هتل سورينت صدف كيش با استانداردهاي بين المللي جهانگردي در زميني به وسعت پانزده هزار متر مربع به شكل ظاهري صدف، در نزديكي ميدان اميركبير و روبروي دانشگاه كيش واقع شده است.  هتل سورينت صدف كيش داراي 55 اتاق و سوييت زيبا و مدرن در سه طبقه مي باشد و محل اقامت مناسبي براي گردشگران تور كيش مي باشد. رستوران هتل سورينت صدف كيش واقع در طبقه زيرين هتل با انواع غذاهاي ايراني و فرنگي آماده پذيرايي از ميهمانان تور كيش مي باشد و همچنين كافه لانژ (كافه مرواريد) هتل سورينت صدف كيش با انواع چاي،قهوه و... به صورت 24 در حال خدمات دهي به گردشگران تور كيش مي باشد. لابي هتل سورينت صدف كيش با طراحي و دكوراسيون زيبا و نقش و طرح ايراني خود در كف و سقف لابي فضاي دلنشيني را براي اقامت ميهمانان تور كيش ايجاد كرده است. گردشگران و مسافران تور كيش مي توانند براي برگزاري جلسات خود از سالن كنفرانس هتل سورينت صدف كيش با ظرفيت 50 نفر با تمام امكانات صوتي و تصويري استفاده نمايند.

هتل سورينت مريم كيش  Kish Sorinet Maryam Hotel

هتل سورينت مريم كيش Kish Sorinet Maryam Hotel يكي از هتل هاي 5 ستاره با كيفيت جزيره كيش ميباشد كه در سال 1390 به گروه هتل هاي سورينت پيوست. هتل سورينت مريم كيش در جنوب شرقي ميدان اميركبير بنا شده است و در 4 طبقه و در مجموع با 56 اتاق و سوئيت زيبا و مدرن از جمله سوييت هاي جونيور،لوكس و پرزيدنشيال آماده استقبال از گردشگران تور كيش مي باشد. فاصله هتل سورينت مريم كيش با توجه به مركزيت هتل تا اكثر مراكز تفريحي و تجاري همچون اسكله تفريحي كيش،تالار شهر،مراكز خريد مرواريد،بازارهاي پرديس و... بسيار كوتاه مي باشد به طوري كه مسافران تور كيش مي توانند در فصول مناسب و در هواي مطبوع جزيره مسيرها را پياده طي نمايند. رستوران هتل سورينت مريم كيش با طبخ انواع غذاهاي دريايي و فرنگي آماده پذيرايي از مسافران تور كيش مي باشد و همچنين كافه لانژ هتل بصورت 24 ساعته خدمات دهي ميكند. شايان ذكر است كه هتل سورينت مريم كيش در سال 1383 ساخته شده است و از سال 1390 كه به مجموعه هتل هاي سورينت پيوسته به طور كامل بازسازي شده است و جز معدود هتل هاي كيش است كه از تكنولوژي كنترل هوشمند (BMS) استفاده ميكند و در كنار هتل سورينت مريم كيش ساخت يك ساختمان ديگر با هدف گسترش هتل و ارتقا خدمات رساني طرح ريزي شده است.

هتل پارميس كيش  kish Parmis Hotel

هتل پارميس كيش Kish Parmis Hotel يكي از هتل هاي 5 ستاره خوب و مجهز جزيره كيش است كه در سال 1385 در مركز شهر كيش افتتاح گرديد. هتل پارميس كيش در زميني به وسعت هفده هزار و پانصد متر مربع و در 9 طبقه بنا شده است و در مجموع با 152 اتاق ، 14 سوئيت ، 2 پنت هاوس مجلل آماده سرويس دهي به مسافران تور كيش مي باشد. هتل پارميس كيش با توجه به موقعيت عالي خود به مراكز خريد و گردشگري تنها هتل 5 ستاره كيش است كه تا اين حد به مراكز خريد و گردشگري كيش نزديك مي باشد. هتل پارميس كيش يكي از مجهزترين هتل هاي كيش مي باشد كه ميهمانان تور كيش در مدت اقامت خود ميتوانند از 4 رستوران هتل پارميس كيش با انواع غذاهاي ايراني و فرنگي و رستوران سنتي لذت ببرند و همچنين هتل پارميس كيش داراي استخر و سونا، سالن بيليارد ، آرايشگاه زنانه و مردانه و... مي باشد كه مسافران تور كيش در صورت تمايل ميتوانند از برخي خدمات هتل  بصورت رايگان استفاده نمايند. هتل پارميس كيش داراي يك سالن گفتگو و يك سالن همايش مي باشد كه آماده برگزاري جلسات و سمينارهاي گردشگران تور كيش است.

هتل ايران كيش  Kish Iran Hotel

هتل ايران كيش Kish Iran Hotel جز هتل هاي 5 ستاره نوساز مي باشد كه در سال 1393 در قلب جزيره كيش آغاز به فعاليت نموده است. هتل ايران كيش با زيربناي دوازده هزار متر مربع با 8 طبقه و 128 واحد مدرن و زيبا كه حدود 22 واحد آنها سوييت مي باشد آماده پذيرايي از مسافران تور كيش مي باشد. هتل ايران كيش داراي معماري منحصر به فرد مي باشد به طوري كه دو ساختمان هتل در طبقه همكف و هفتم به يكديگر متصل گرديده اند و اين هتل يكي از معدود هتل هاي جزيره كيش است كه به صورت هوشمند ساخته شده است و تمامي اتاق هاي هتل ايران كيش با دو نماي رو به دريا و جزيره مجهز به اينترنت بي سيم،سيستم تهويه مطبوع مركزي،تلويزيون هوشمند(IPTV)،تلفن VOIP و... مي باشد. هتل ايران كيش با توجه به موقعيت مناسب خود نزديك به مراكز خريد و تجاري جزيره كيش مي باشد. رستوران هتل با سرو انواع غذاهاي ايراني و فرنگي با كادري مجرب آماده ميزباني از ميهمانان تور كيش مي باشد و همچنين كافي شاپ هتل ايران كيش با انواع نوشيدني ها در خدمت ميهمانان هتل مي باشد. استخر مجموعه ورزشي هتل ايران كيش با فضايي دلنشين و مدرن همراه با جكوزي،سونا خشك و بخار و... آماده سرويس دهي به ميهمانان تور كيش هتل مي باشد و باشگاه بدنسازي هتل هم شعبه باشگاه اكسيژن تهران مي باشد كه با تجهيزات مدرن فعاليت ميكند. هتل ايران كيش به يك سالن براي برگزاري جلسات و همايش ها با ظرفيت پذيرايي 120 نفر نيز مجهز مي باشد.

مطالب مرتبط:

تور كيش نوروز 96

تور كيش زمستان 95

 تور كيش بهمن 95

تور كيش اسفند 95

 

آرشيو نظرات (0) | ادامه مطلب

۱۰ بهمن ۱۳۹۵
مجلل ترين هتل هاي كيش

هتل آفتاب شرق كيش d.gifd.gifd.gif Hotel Sun Island East

هتل آفتاب شرق كيش از دسته هتل هاي 3 ستاره كيش با كيفيت بالاست كه در سال ۱۳۸۵ در زميني به مساحت ۱۲۰۰مترمربع با ۴۷ اتاق و ۱۵۹ تخت با ظرفيت هاي مختلف در نوار ساحلي جزيره كيشاحداث شد. اين هتل در محله بومي نشين كيش در نزديكيبازار عرب هاو ابندايجاده جهانواقع شده كه دوري از مراكز خريد از معايب آن به حساب مي آمد ولي با گذاشتن سرويس اين عيب به مزيت تبديل شد و باعث شد تا گردشگران تور كيش نوروز 96 و ساير مسافران يه گشت سياحتي هم در جاده زيباي جان داشته باشند. گردشگراني كه قصد رزرو هتل در كيشرا دارند و يك هتل سه ستاره در كيش را مد نظر دارندهتل آفتابب شرق كيش را در نظر داشته باشند.

امكانات هتل آفتاب شرق كيش:

رستوران،اتاق بيليارد،كافي نت،كافي شاپ،ميني بار،فروشگاه،ترانسفر فرودگاهي،اينترنت رايگان،تاكسي سرويس،خشكشويي و ... ميباشد.

_آفتاب_شرق_1.JPG

_آفتاب_شرق_2.jpg

_آفتاب_شرق_3.jpg

_آفتاب_شرق_4.jpg

 جهت مشاوره و راهنمايي تور كيش و اطلاع از آخرين و ارزانترين قيمت لحظه آخري تور هاي كيش با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

 

هتل شباويز كيش o.gifo.gif Hotel Shabaviz Publishing Company kish

هتل شباويز كيش از هتل هاي 2 ستاره در زميني به مساحت 20000 هزار مترمربع در ابتداي جاده جهان واقع در جنوب شرقي جزيره زيباي كيش بنا شده است. اين هتل به صورت ويلايي براي مسافران تور كيش طراحي شده است. هتل شباويز كيش از 92 اتاق و 276 تخت خواب تشكيل شده است. اطراف اين هتل فضاي سبز وجود دارد. ظرفيت اتاق ها در اين مجموعه 2 تا 5 تخته مي باشند كه هيچ يك از آنها قابليت نفر اضافه را ندارد. هتل شباويز كيش از فرودگاه 11 كيلومتر فاصله دارد كه با اتومبيل 14 دقيقه زمان مي برد.

امكانات هتل شباويز كيش:

لابي، پاركينگ، لاندري، كافي شاپ، ماهواره، صندوق امانات، تلفن، يخچال، سرويس ايراني، حمام و صبحانه رايگان، سيستم اعلام حريق، تاكسي سرويس، نمازخانه و ... ميباشد.

_شباويز_كيش1.jpg

_شباويز_كيش_2.jpg

_شباويز_كيش_3.jpg

_شباويز_كيش_4.jpg

 جهت مشاوره و راهنمايي تور كيش و اطلاع از آخرين و ارزانترين قيمت لحظه آخري تور هاي كيش با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

 

هتل عالي قاپو كيش o.gifo.gif Alighapoo hotel kish

هتل عالي قاپو كيش Alighapoo hotel kish

هتل عالي قاپو كيشاز هتل هاي ۲ ستاره كيش است كه در زميني به مساحت حدودا ۳۴۰۰ مترمربع ساخته شده و داراي ۲۸اتاق و ۱۲۸۸ تخت مي باشد. اين هتل در انتهاي بلوار دريا واقع شده و به دليل معماري خاص و زيبا توجه بسياري از گردشگرانتور كيش را به خود جلب ميكند.فاصله هتل عالي قاپو كيش تا فرودگاه 10 دقيقه ميباشد.

امكانات هتل عالي قاپو كيش:

يخچال،تلويزيون،تلفن،سرويس بهداشتي فرنگي،تاكسي سرويس،سالن ورزشي،پاركينگ،فضاي سبز،سيستم اعلاق حريق و... ميباشد.

_عالي_قاپو1.jpg

_عالي_قاپو_كيش_2.jpg

جهت مشاوره و راهنمايي تور كيش و اطلاع از آخرين و ارزانترين قيمت لحظه آخري تور هاي كيش با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

 

هتل پارس نيك كيش  Nick Kish Pars Hotel

هتل سه ستاره پارس نيك كيش در ميدان اميركبير جزيره كيش در محيطي آرام نزديك به اسكله تفريحي قرار گرفته است. هتل در سه طبقه داراي 38 اتاق متنوع دلباز و شيك با خدماتي درخور هتل هاي سه ستاره مي باشد. هتل پارس نيك كيش با ارائه ي بهترين خدمات در قلب جزيره ي زيباي كيش نظر همه ي مسافران را به خود جلب كرده است. صبحانه بصورت بوفهه ميباشد و داراي اتاق نگهداري كودك خاطره خوشي را براي شما بوجود مياورد.  هتل پارس نيك كيش در فاصله كمتر از دهه دقيقه از بازار زيتون، مريم، مرواريد، ونوس و همچنين مركز جزيره واقع شده است. هتل پارس نيك با كادري مجرب و امكانات رفاهي نظير استقبال فرودگاهي، اينترنت پرسرعت، رمپ ورودي ويژهه معلولين، فضاي سبز زيبا، دوچرخه سواري، فوتبال دستي، پينگ پنگ، دارت ميزبان ميهمانان عزيز تور كيش مي باشد. هتل پارس نيك كيش 15 دقيقه با ماشين تا فرودگاه فاصله دارد. قيمت اتاق ها در اين هتل نسبت به هتل هاي 33 ستاره ديگر جزيره مناسب تر مي باشد.

pa1.gif

pa2.gif

pa3.gif

pa4.gif

 pa5.gif

 جهت مشاوره و راهنمايي تور كيش و اطلاع از آخرين و ارزانترين قيمت لحظه آخري تور هاي كيش با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

هتل ريان قائم كيش y.gify.gify.gif Deputy Ryan Kish hotel

هتل ريان قائم كيش از دسته هتل هاي 3 ستاره ميباشد كه در سال 1390 در مركز جزيره كيش به بهره برداري رسيده است و داراي 2 فاز نيز ميباشد. اين هتل، داراي 80 اتاق و در مجموع 240 تخت مي باشد كه با امكاناتي خوب آماده پذيرايي از ميهمانانتور كيش ميباشد.. از نظر رستوران و غذا، ميهمانان هر دو هتل، از يك مكان و غذا استفاده مي كنند و اين هتل، از نظر موقعيت مكاني براي دسترسي به دريا و مجتمع هاي تجاري بسيار عالي است.

امكانات هتل ريان قائم كيش:

تاكسي سرويس،صندوق امانات،رستوران،كافي شاپ،ترانسفر فرودگاهي،لابي،پاركينگ،اينترنت،سيستم تهويه مطبوع،صندوق امانات و... ميباشد.

q1.jpg

q2.jpg

q3.jpg

جهت مشاوره و راهنمايي تور كيش و اطلاع از آخرين و ارزانترين قيمت لحظه آخري تور هاي كيش با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

تور كيش نوروز 96

 

آرشيو نظرات (0) | ادامه مطلب

۱۰ بهمن ۱۳۹۵
ويژه ترين هتل هاي آنتاليا

هتل ويند آف لارا آنتاليا o.gifo.gifo.gifo.gifo.gif  Wind off Lara Hotel Antalya

هتل ويند آف لارا آنتاليا يكي از بهترين هتل هاي 5 ستاره آنتاليا ميباشد كه اين هتل زيبا در سال 2016 در ماه مي افتتاح شد و در فاصله اي كمتر از 15 كيلومتر از فرودگاه آنتاليا در ساحل لارا قرار گرفته است. هتل ويند آف لارا آنتاليا در مجموع داراي 276 اتاق ميباشد كه اتاق ها ي هتل بزرگ،تميز و راحت هستند و كاركنان هتل نيز به صورت 24 ساعته سرويس ارايه ميدهند در نتيجه با امكانات بالا و خوبي كه در اين هتل وجود دارد مهمانان تور آنتاليا ميتوانند در اين هتل زيبا لحظات خوبي را سپري كنند

امكانات هتل ويند آف لارا آنتاليا:

استخر،تراس،باشگاه بدنسازي،رستوران،حمام تركي،اينترنت،پاركينگ،خدمات گردشگري،امكانات براي نگهداري كودكان،خشكشويي،اتوشويي و ... ميباشد.

_ويند_آف_لارا_آنتاليا1.jpg

_ويند_آف_لارا_آنتاليا2.jpg

_ويند_آف_لارا_آنتاليا3.jpg

_ويند_آف_لارا_آنتاليا4.jpg

_ويند_آف_لارا_آنتاليا5.jpg

جهت مشاوره و راهنمايي تور آنتاليا و اطلاع از آخرين و ارزانترين قيمت لحظه آخري تور هاي آنتاليا با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

 

هتل پاپيلون زيگما آنتاليا q.gifq.gifq.gifq.gifq.gif Hotel Papillon sigma Antalya

هتل پاپيلون زيگما آنتاليا يكي از مجلل ترين هتل هاي 5 ستاره آنتاليا ميباشد كه در نزديكي ساحل واقع شده و تا شهر بلك ۵كيلومتر و تا فرودگاه آنتاليا ۳۵ كيلومتر فاصله دارد.هتل پاپيلون زيگما آنتاليا در مجموع 338 اتاق دارد. اتاق هاي مدرن هتل پاپيلون زيگما آنتاليا لوكس داراي بالكن هستند اتاق ها مجهز به سيستم تهويه اند ومبله و داراي فضاي نشمين جداگانه هستند كه با اين امكانات ويژه مسافران تور آنتاليا ميتوانند از انتخاب خود لذت ببرند.

 امكانات هتل پاپيلون زيگما آنتاليا:

رستوران،كافي شاپ،استخر،سالن بولينگ،پذيرش 24 ساعته،باشگاه ورزشي،زمين بازي كودكان و ... ميباشد.

_پاپيلون_زيگما_آنتاليا1.jpg

_پاپيلون_زيگما_آنتاليا_2.jpg

_پاپيلون_زيگما_آنتاليا_3.jpg

_پاپيلون_زيگما_آنتاليا_4.jpg

_پاپيلون_زيگما_آنتاليا_5.jpg

جهت مشاوره و راهنمايي تور آنتاليا و اطلاع از آخرين و ارزانترين قيمت لحظه آخري تور هاي آنتاليا با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

 

هتل ادنيس آنتالياd.gifd.gifd.gifd.gif Antalya Adonis Hotel

هتل ادنيس آنتاليا از هتل هاي 4 ستاره در سواحل ميترانه در آنتاليا ميباشد.اين هتلدر فاصله 5 كيلومتري از مركز شهر آنتاليا و 15 كيلومتري از فرودگاه آنتاليا قرار دارد.اين هتل زيبا در مجموع 227 اتاق دارد كه شامل اتاق خانوادگي، استاندارد و هر اتاق نيز داراي تهويه مطبوع ب همراه تراس مبله رو به دريا و يا باغ هستند..ميهمانان تور آنتاليا نوروز 96 ميتو انند در فعاليت هايي نظير پينگ پنگ، بيليارد، پرتاب دارت شركت كنند. در فاصله ايي بين حياط و ساحل اختصاصي جايگاهي براي نمايش هاي جذاب و شاد شبانه وجود دارد كه ميتوانيد ساعتي با مسابقات و نمايش هاي شبانه مشغول شويد.

امكانات هتل ادنيس آنتاليا:

رستوران،استخر،سرسره آبي،فروشگاه،كافي شاپ،باشگاه بيليارد،سالن غذا خوري،سيستم گرمايشي،صندوق امانات،حمام تركي،امكانات براي معلولين،پذيرش شبانه روزي،سالن آرايشي و ... ميباشد.

ad3.jpg

ad1.jpg

ad5.jpg

ad4.jpg

ad6.jpg

جهت مشاوره و راهنمايي تور آنتاليا نوروز 96 و اطلاع از آخرين و ارزانترين قيمت لحظه آخري تور هاي آنتاليا با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

 

هتل گرند هاربر آنتالياstar.gifstar.gifstar.gifstar.gifHotel Grand Harbour Antalya

هتل گرند هاربر آنتاليا  يكي از هتل هاي 4 ستاره آنتاليا مي باشد كه در منطقه زيباي كمر تاسيس شده است. اين هتل داراي 311 اتاق تميز و مرتب مي باشد كه تمامي اتاق هايهتل گرند هاربر آنتاليا داراي سرويس 24 ساعته،حمام،سشوآر،سونا،اينترنت،تلوزيون،ميني بار،مبلمان و تختهاي شيك و ...مي باشند و مسافران تور آنتاليا ميتوانند لحظات آرام و راحتي را در آن تجربه كنند. هتل گرند هاربر تا مركز شهر يك ساعت فاصله دارد و در 60 كيلومتري فرودگاه آنتاليا قرار دارد و داراي پلاژ اختصاصي است.امكانات هتل گرند هاربر آنتاليا :رستوران، پذيرش شبانه روزي، بار، استخر سرپوشيده، سالن زيبايي، باشگاه ورزشي، سولاريوم، سونا، جكوزي، ماساژ، اتاق جلسه، استخر روباز، يوگا، حمام تركي، آرايشگاه، زمين تنيس، سرويس نگهداري كودكان، پزشك، پرينت و فكس، صرافي، پاركينگ، لاندري، اسكواش، فروشگاه، سالن بازي، ترانسفر فرودگاه، اتاق بخار، كافي شاپ، ميز بيليارد، ميز پينگ پنگ، زمين گلف، پرستار كودك، بوفه صبحانه و... . مسافران تور آنتاليا با اقامت در اين هتل مي توانند از امكانات آن به صورت رايگان بهره مند شوند.

-گرند-هاربر-1.gif

-گرند-هاربر-2.gif

-گرند-هاربر-3.gif

-گرند-هاربر-4.gif

-گرند-هاربر-5.gif

 

-گرند-هاربر-6.gif

 

جهت مشاوره و راهنمايي تور آنتاليا و اطلاع از آخرين و ارزانترين قيمت لحظه آخري تور هاي آنتاليا با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

هتل فيم رزيدنس آنتاليا w.gifw.gifw.gifw.gifw.gif Fam Residence Hotel Antalya

هتل فيم رزيدنس آنتاليا هتلي 5 ستاره ساحلي دركنار سواحل مديترانه در9 طبقه درسال 2006 منطقه لارا افتتاح شد.اين هتل داراي ساحل اختصاصي شنيوسيع نيزاست و داراي 442 اتاق مي باشد.فاصله هتل فيم رزيدنس آنتاليا تا فرودگاه آنتاليا 14 كيلومتر، مركز خريد آنتاليا 16 كيلومترمي باشد .

امكانات هتل فيم رزيدنس آنتاليا:

رستوران،كافه،گاو صندوق،ساحل اختصاصي،تراس،بار،استخر،باشگاه بدنسازي،زمين فوتبال،حمام تركي،سرويس معلولين،خشكشويي،نگهداري اطفال و ... ميباشد.

f1.gif

f2.gif

f3.gif

f4.gif

f5.gif

جهت مشاوره و راهنمايي تور آنتاليا و اطلاع از آخرين و ارزانترين قيمت لحظه آخري تور هاي آنتاليا با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

 تور آنتاليا نوروز 96

 

آرشيو نظرات (0) | ادامه مطلب

۱۰ بهمن ۱۳۹۵
برترين هتل هاي كيش

هتل پالاس كيش Palas hotel kish

هتل پالاس كيش يكي از هتل هاي 5 ستاره اي  است كه به منظور ارتقاء بستر گردشگري در جزيره كيش به همت بخش خصوصي در دستور كار قرار گرفته شده است.هتل پانزده طبقه پالاس كيش در زميني به مساحت 10.500 مترمربع در يكي از بهترين نقاط كيش در حال تكميل ميباشد. نكته قابل توجه هتل پالاس كيش كه طرفداران زيادي را در تور كيش به  سمت خود خواهد كشاند استخر روباز آن در طبقه پانزدهم و همچنين وجود سالن سينما با ظرفيت 264 صندلي و نيز سالن مجلل فرهنگي براي برگزاري نمايشگاه هاي مختلف هنري و فرهنگي و رسمي ميباشد.

 امكانات هتل پالاس كيش:

رستوران،اينترنت پر سرعت،سرويس فرنگي،سرويس ايراني،پاركينگ،تاكسي سرويس،ترانسفر فرودگاهي،لابي،ماهواره،كافي شا پ،استخر روباز، سوئيت،تلويزيون،يخچال و ...مقررات هتل پالاس كيش: همراه داشتن مدرك شناسايي ميهمانان عزيز و همراهان الزامي است. ساعت ورود به هتل ملاك نيست و زمان تحويل اتاق بعد از ساعت 14 و تخليه اتاق مطابق مقررات هتل مي باشد. ميهمان موظف است در پايان (رزرو) نسبت به تخليه اتاق در ساعت مشخص شده توسط هتل اقدام نمايد و در صورت تمايل به تمديد با هماهنگي و توافق هتل ممكن خواهد بود.

 جهت مشاوره و راهنمايي تور كيش و اطلاع از آخرين و ارزانترين قيمت لحظه آخري تور هاي كيش با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

 

هتل گامبرون كيش  Gambrvn hotel Creed 

هتل  گامبرون كيش هتلي 5 ستاره و مجلل با نماي سفيد و طراحي زيبا با مساحت 10500 متر مربع مابين ميدان سيري و ميدان داريوش قرار دارد. اين هتل فضاي سبزي زيبا همراه با آب‌نماها و آلاچيق هاي شيك و دل‌نواز دارد. گامبرون به معناي خرچنگ، نام قديمي بندر عباس در زمان حضور پرقالي ها بوده است كه بعد از بيرون كردن پرتقالي ها در دوره شاه عباس صفوي اين شهر به بندر عباس تغيير نام يافت. هتل  گامبرون كيش در شرق جزيره زيباي كيش، در نزديكي دريا واقع شده و از جاذبه هاي گردشگري نزديك هتل، پارك آهوان است كه مسافران تور كيش مي توانند از آن ديدن كنند. 

امكانات هتل  گامبرون كيش:

رستوران، اينترنت واي فاي،سالن همايش، استخر، سونا، جكوزي،استخر روباز، خشكشويي، سالن بدنسازي، سالن بيليارد، سالن ماساژ، روم سرويس، صندوق امانات، ماهواره، تاكسي سرويس، عابر بانك، فضاي سبز، خدمات پزشكي، كتابخانه، آرايشگاه مردانه و زنانه، زمين تنيس، قايق سواري و جت اسكي، لاندري.

جهت مشاوره و راهنمايي تور كيش و اطلاع از آخرين و ارزانترين قيمت لحظه آخري تور هاي كيش با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

 

هتل مهتاب كيش Moonlight Hotel Kish

هتل مهتاب كيش از جمله هتل هاي 4 ستاره جزيره كيش به شمار مي رود. اين هتل در سال 1393 در واحد هاي آپارتماني ساخته و افتتاح گرديد و در خيابان امير كبير كيش واقع شده است.اين هتل نوساز داراي خدمات مدرن و منحصر به فرد براي مسافران تور كيش مي باشد و از بهترين امكانات رفاهي برخوردار است. بيشتر اتاق هاي اين هتل رو به دريا هستند كه همين موضوع موجب شده تا طرفدار زيادي بين مسافران تور كيش پيدا كند. موقعيت اين هتل 4 ستاره بسيار خوب و نزديك بازار هاي خريد است.تمام اتاق هاي اين هتل مجهز و تميز و شيك است.پذيرش 24 ساعته كاركنان هتل موجب شده است تا مسافران تور كيش هر وسيله اي كه احتياج دارند به سرعت در اختيارشان قرار بگيرد.

امكانات هتل مهتاب كيش:

كافي شاپ،رستوران،محوطه سرسبز،ترانسفر فرودگاهي،اينترنت،مستر،سرويس بهداشتي فرنگي،امكانات رفاهي و ... ميباشد.

جهت مشاوره و راهنمايي تور كيش و اطلاع از آخرين و ارزانترين قيمت لحظه آخري تور هاي كيش با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

هتل بزرگ ارم كيشEram Kish Hotel

هتل بزرگ ارم كيش يكي از هتل هاي 4 ستاره در كيش مي باشد. هتل بزرگ ارم كيش در بلندترين منطقه سياحتي شمال شرقي جزيره زيباي كيش واقع گرديده كه مشرف به درياي نيلگون خليج فارس با يكصد هزار متر مربع عرصه واعيان مي باشد.هتل بزرگ ارم مجهز به سيستم تهويه مطبوع مركزي و محيطي سر سبز با درختان نخل ، گل و گياه ، محوطه سازي زيبا و آبنماهاي  پر طراوت است .

هتل بزرگ ارم كيش در زمينى به مساحت 50.000 متر مربع در شمال شرقى جزيره زيباى كيش با زير بناء 43000 متر مربع احداث گرديده است .از ويژگى هاى منحصر به فرد اين مجموعه مشرف به دريا بودن 70 درصد از اتاق هاي آن است.

امكانات هتل بزرگ ارم كيش:

خشك شويى تمام اتوماتيك, قنادى, نانوائى, آرايشگاه آقايان, آرايشگاه بانوان, كفاشى, گل فروشى, صنايع دستى, اجاره اتومبيل, دفتر خدمات مسافرتى, كلوپ تفريحى, فروشگاه لوازم فرهنگى, بانك, شيرينى فروشى و خشكبار, بوتيك, لوازم آرايشى و بهداشتى، سالنى به مساحت 1.200 متر مربع جهت برپايى گالرى و نمايشگاه, سالن سينما و آمفى تأتر به ظرفيت 450 صندلى و ... مي باشد.

جهت مشاوره و راهنمايي تور كيش و اطلاع از آخرين و ارزانترين قيمت لحظه آخري تور هاي كيش با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

 

هتل آفتاب شرق كيش d.gifd.gifd.gif Hotel Sun Island East

هتل آفتاب شرق كيش از دسته هتل هاي 3 ستاره كيش با كيفيت بالاست كه در سال ۱۳۸۵ در زميني به مساحت ۱۲۰۰مترمربع با ۴۷ اتاق و ۱۵۹ تخت با ظرفيت هاي مختلف در نوار ساحلي جزيره كيشاحداث شد. اين هتل در محله بومي نشين كيش در نزديكيبازار عرب هاو ابندايجاده جهانواقع شده كه دوري از مراكز خريد از معايب آن به حساب مي آمد ولي با گذاشتن سرويس اين عيب به مزيت تبديل شد و باعث شد تا گردشگران تور كيش نوروز 96 و ساير مسافران يه گشت سياحتي هم در جاده زيباي جان داشته باشند. گردشگراني كه قصد رزرو هتل در كيش را دارند و يك هتل سه ستاره در كيش را مد نظر دارندهتل آفتابب شرق كيش را در نظر داشته باشند.

امكانات هتل آفتاب شرق كيش:

رستوران،اتاق بيليارد،كافي نت،كافي شاپ،ميني بار،فروشگاه،ترانسفر فرودگاهي،اينترنت رايگان،تاكسي سرويس،خشكشويي و ... ميباشد.

_آفتاب_شرق_1.JPG

_آفتاب_شرق_2.jpg

_آفتاب_شرق_3.jpg

_آفتاب_شرق_4.jpg

 جهت مشاوره و راهنمايي تور كيش نوروز 96 و اطلاع از آخرين و ارزانترين قيمت لحظه آخري تور هاي كيش با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

تور كيش نوروز 96

 

آرشيو نظرات (0) | ادامه مطلب

۱۰ بهمن ۱۳۹۵
بهترين هتل هاي 4 ستاره دبي

هتل پارك ريجيس كريس كين دبي

****

هتل پارك ريجيس كريس كين دبيهتل پارك ريجيس كريس كين دبي

هتل پارك ريجيس كريس كين دبي

كجاست؟

هتل پارك ريجيس كريس كين دبيهتل پارك ريجيس كريس كين دبي

مسافرين عزيز تور دبي هتل پارك ريجيس كريس كين دبي يكي از هتل هاي دبي و از دسته هتل هاي ۴ ستاره مي باشد. اين هتل خوش موقعيت در خيابان الرقه در منطقه‌ي ديره واقع شده است. اين موقعيت مناسب باعث شده است كه اين هتل در زمره هتل هاي مناسب براي اقامت عزيزان در تور دبي باشد.

فاصله

هتل پارك ريجيس كريس كين دبي

تا مراكز خريد

هتل پارك ريجيس كريس كين دبيهتل پارك ريجيس كريس كين دبي

گردشگران عزيز تور دبي از اين هتل به راحتي ميتوان به مراكز خريد دبي و مكان هاي ديدني شهر دبي تردد كرد هتل پارك ريجيس كريس كين دبي  اين هتل به مدت ده دقيقه تا فرودگاه فاصله دارد .هتل پارك ريجيس كريس كين دبي فروشگاه هاي متعدد دارد و اين را يك امتياز براي خود مي داند.

اتاق هاي

هتل پارك ريجيس كريس كين دبي

هتل پارك ريجيس كريس كين دبيهتل پارك ريجيس كريس كين دبي

مسافرين عزيز تور دبي هتل سيتي استار دبي داراي 392 اتاق است . اتاقها و سوئيت هاي بزرگ شيك و راحت است. اتاق هايي لوكس و زيبا با چيدمان و طراحي منحصر و داراي دكوراسيوني مدرن است. اين اتاق ها با رنگ هايي گرم تزيين شده است و داراي مبلماني ظريف به سبك اروپايي و نور مناسب ميباشد. همه اتاقها مجهز به حمام مجهز ،سيستم الكترونيكي قفل در هستند.

بهترين مرجع تورهاي دبي

رستوران

هتل پارك ريجيس كريس كين دبي

هتل پارك ريجيس كريس كين دبيهتل پارك ريجيس كريس كين دبي

ميهمانان عزيز تور دبي همچنين هتل داراي باشگاه و چهار تريا  و رستوران براي مسافرين توردبي است.

امكانات

هتل پارك ريجيس كريس كين دبي

هتل پارك ريجيس كريس كين دبيهتل پارك ريجيس كريس كين دبي

مسافرين عزيز تور دبي امكانات و خدمات هتل پارك ريجيس كريس كين دبي فراتر از يك هتل ۴ ستاره است. در زير به ليستي از اين امكانات و خدمات اشاره مي شود:

حمام لوكس مجهز به وان ، سشوار ، سيستم خنك كننده عالي ، تلويزيون ال سي دي ماهواره اي ، تلفن ، ميني بار و سيستم تهويه مطبوع ، چاي – قهوه ساز و اينترنت پر سرعت رايگان، ميز بيليارد، سيبل دارت ، حمام آفتاب ، استخر روباز ۴ فصل مناسب كودكان و بزرگسالان و سالن بدنسازي، تراس حمام آفتاب، حوضچه‌ي آب گرم، سرويس رفت و برگشت به پارك ساحلي و مراكز خريد، اتاق و امكانات براي معلولين ، اتاقهاي VIP، ترانسفر فرودگاهي و سرويس رفت و برگشت رايگان به مراكز خريد و منطقه ساحلي دبي ، پذيرش ۲۴ ساعته ، مركز تجاري ، كرايه اتومبيل و قابليت اتصال به اينترنت پر سرعت، امكانات جلسه و ضيافت، صبحانه به صورت بوفه ، رستوران هتل با غذاهاي محلي و بين المللي و دريايي و استيك ، استخر در پشت بام ، كافه ، لباسشويي ،‌ خشكشويي ، صبحانه در اتاق ، اتو كشي ، صرافي ، فروشگاه هدايا و سوغات ، خدمات تورها ، فكس و كپي و مركز تجارت و … .

عزيزان تور دبي در صورتي كه نياز به گردش در شهر داشته باشيد از طريق كاركنان بخش تور هاي شهري مي توانيد از ديدني هاي دبي ديدار كنيد.

بهترين مرجع تورهاي دبي

جهت رزرو و خريد تور دبي  و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

                                   هتل ريويرا دبي

****

هتل ريويرا دبيهتل ريويرا دبي

هتل ريويرا دبي

كجاست؟

مسافرين عزيز تور دبي هتل ريويرا دبي يكي از بهترين و مناسب ترين هتل هاي منطقه ديره دبي محسوب ميشود  و به مناطق توريستي دبي بسيار نزديك است. همين امر باعث جلب توجه بيشتر توريست ها و مسافران عزيز تور دبي به اين هتل شده است.هتل ريويرا  در دبي مشرف به نهر دبي است  و يك محل اقامت عالي براي گردشگران و تجارتور دبي است.

هتل ريويرا دبيهتل ريويرا دبي

رستوران

هتل ريويرا دبي

هتل ريويرا دبيهتل ريويرا دبي

ميهمانان عزيز تور دبي هتل ريويرا دبي مفتخر است كه از 2 رستوران اصلي ، يك رستوران سنتي منو دار و 2 لابي بار برخوردار بوده و براي برگزاري جلسات اداري بسيار متناسب ميباشد .

بهترين مرجع تورهاي دبي  

فاصله هتل ريويرا دبي

تا مراكز خريد

گردشگران عزيز تور دبي اين هتل از لحاظ دسترسي به مراكز مهم شهر نزديك بوده و تا بازار طلا پياده 10 دقيقه فاصله دارد.هتل ريويرا دبي تا فرودگاه بين المللي دبي حدود 7 كيلومترفاصله دارد.

اتاق هاي

هتل ريويرا دبي

هتل ريويرا دبيهتل ريويرا دبي

مسافرين عزيز تور دبي هتل ريويرا ديره  دبي از 109 اتاق تشكيل گشته كه داراي بالكن اختصاصي با چشم انداز شهر يا نهر دبي است و با مبلماني مدرن تزيين شده كه مجهز به كامل ترين امكانات است . كاركنان هتل ريويرا با حفظ احترام مهمانان تور دبي خود آماده خدمت گزاري به آن ها مي باشند. مهمانان تور دبي ميتوانند بدور از سر و صدا و هياهو شهر در اتاق هاي تميز  و مجهز به استراحت بپردازند.

امكانات

هتل ريويرا دبي

هتل ريويرا دبيهتل ريويرا دبي

عزيزان تور دبي اين هتل داراي امكاناتي از قبيل :پذيرش ۲۴ ساعته، سالن برگزاري جلسات، خدمات تورها، دربان، سرويس دهي ۲۴ ساعته، كرايه اتومبيل، رستوران، محوطه مخصوص سيگار كشيدن، صرافي، كافي شاپ، ترانسفر فرودگاهي، آسانسور، اينترنت بي سيم در لابي هتل و...كه همگي براي گردشگران توردبي هتل ريويرا دبي در نظرگرفته شده است. و مركز فوق العاده مجهز آب گرم ، معالجات متنوع انفرادي را از قبيل لجن درماني و غيره به علاقه مندان تور دبي ارائه ميدهد.

بهترين مرجع تورهاي دبي

جهت رزرو و خريد تور دبي  و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

هتل وينچستر دبي

****

هتل وينچستر دبيهتل وينچستر دبي

 هتل آپارتمان وينچستردبي

كجاست؟

مسافرين عزيز تور دبي اين هتل در يكي از بهترين قسمت هاي دبي واقع شده است،محلي مناسب براي اقامت شما عزيزان تور دبي مي باشد.اين هتل با فاصله ي بسيار كمي كه تا مركز شهر دارد ،دسترسي بسيار آساني را براي ميهمانان تور دبي  به جاذبه هاي گردشگري شهر فراهم كرده است 

هتل وينچستر دبيهتل وينچستر دبي

رستوران

هتل وينچستر دبي

بهترين مرجع تورهاي دبي 

هتل وينچستر دبيهتل وينچستر دبي

ميهمانان عزيز تور دبي در اين هتل غذاهاي سنّتي عربي يا بين المللي در رستوران هاي هتل وينچستر موجود مي باشد. نوشيدني هاي انرژي بخش نيز در كافي شاپ براي ميهمانان تور دبي سرو مي شود.

فاصله

هتل وينچستر دبي

تا مراكز خريد

گردشگران عزيز تور دبي مكان هاي ديدني اطراف هتل عبارتند از مركز خريد برجمان، مركز الخليج و مركز خريد كامپيوتر كه با پاي پياده 10 دقيقه از هتل فاصله دارند.

اتاق هاي

هتل وينچستر دبي

هتل وينچستر دبيهتل وينچستر دبي

مسافرين عزيز تور دبي هتل‌آپارتمان وينچستر، آپارتماني با وسايل كامل، نشيمن و آشپزخانه‌اي با امكاناتي مانند ماكروويو و چاي/ قهوه ساز در اختيار شما مسافرين تور دبي قرار مي‌دهد كه مجهز به تلويزيون با شبكه‌هاي ماهواره‌اي هم هست.هتل‌آپارتمان وينچستر در كنار استخر پشت‌بامي اختصاصي، امكانات حمام آفتاب گرفتن و نيز امكانات باربكيو هم در اختيارمسافرين تور دبي قرار مي‌دهد.

امكانات

هتل وينچستر دبي

هتل وينچستر دبيهتل وينچستر دبي

 

عزيزان تور دبي در هتل آپارتمان وينچستر دبي از هيچ تلاشي براي رفاه و آرامش مسافرين تور دبي فروگذار نشده است.همچنين هتل وينچستر گلچيني از بهترين خدمات وامكانات نظير خدمه،صندوق امانات،اينترنت،ترانسفر فرودگاه،محوطه اي براي سيگار كشيدن،وان حمام،ماهواره وتلويزيون را براي مسافرين تور دبي در نظر گرفته است.براي رفع خستگيتان هم مي توانيد از سونا،استخر رو باز،اتاق بخار و سالن بدنسازي استفاده كنيد.ميهمانان تور دبي در طول اقامتتان در اين هتل سفري بي نظير را تجربه خواهيد كرد.

بهترين مرجع تورهاي دبي 

جهت رزرو و خريد تور دبي  و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

هتل كنكورد امارات دبي

****

هتل كنكورد امارات دبيهتل كنكورد امارات دبي

هتل كنكورد دبي

كجاست؟

مسافرين عزيز تور دبي هتل كنكورد امارات اند رزيدنس  دبياز هتل هاي 4 ستاره دبي ميباشد كه در مركز شهر دبي واقع شده است همچنين مسافت كمي تا آبنما ، بازار ادويه و طلا ، باشگاه گلف و همچنين فرودگاه دبيدارد كه اين از مزيت هاي اين هتل بحساب مي آيد .

هتل كنكورد امارات دبيهتل كنكورد امارات دبي

رستوران

هتل كنكورد امارات دبي

هتل كنكورد امارات دبيهتل كنكورد امارات دبي

ميهمانان عزيز تور دبي در اين هتل انواع غذاهاي مديترانه اي و بين المللي در رستوران هاي هتل كنكورد دبي براي مسافرين تور دبي سرو مي شوند.

اتاق هاي

هتل كنكورد امارات دبي

هتل كنكورد امارات دبيهتل كنكورد امارات دبي

 هتل كنكورد دبي در مجموع 176 اتاق تشكيل شده است.ميهمانان عزيز تور دبي امكانات اتاق هاي هتل شامل: تلويزيون

ال سي دي, ماهواره, تلفن, ميني بار, حمام, سشوار, يخچال, سيستم تهويه مطبوع, روم سرويس 24 ساعته, گاو صندوق,

بالكن ميباشد.

عزيزان تور دبي هتل كنكورد دبي داراي اتاق بازي مي باشد كه در آن بازي هايي نظير بيليارد، فوتبال دستي، اسنوكر، پينگ پونگ، و نيز بازي هاي كامپيوتري در دسترس ميهمانان تور دبي مي باشد. همچنين اين هتل از يك مركز دندانپزشكي، امكانات خريد و محوطه اي براي فعاليت بيش از 300 نفر برخوردار مي باشد. 

امكانات

هتل كنكورد دبي

مسافرين تور دبي اين هتل داراي امكاناتي از قبيل : رستوران، پذيرش شبانه روزي، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه، تهويه، اتاق هاي ضد صدا گرمايش، لباسشويي، خشكشويي، اتوكشي، صرافي، خدمات خانه داري، آرايشگاه، امكانات جلسه و ضيافت، ترانسفر فرودگاه، كرايه اتومبيل، فكس و كپي، مركز بدنسازي، بيليارد، پينگ پنگ، زمين گلف، استخر روباز، سونا، ماساژ، حمام تركي و بخار، اتاق بازي، سرويس نگهداري از كودكان و...ميباشد.

بهترين مرجع تورهاي دبي

جهت رزرو و خريد تور دبي  و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

هتل سيتي سيزن دبي

****

هتل سيتي سيزن دبيهتل سيتي سيزن دبي

هتل سيتي سيزن دبي

كجاست؟

مسافرين عزيز تور دبي هتل سيتي سيزن دبي در حدود 700 متري منطقه ديره واقع شده ،اين هتل ۴ ستاره داراي موقعيت مكاني عالي است. و در مجاورت مراكز تجاري، آبنماي دبي و جاذبه هاي ديگر شهر قرار گرفته است

بهترين مرجع تورهاي دبي 

رستوران

هتل سيتي سيزن دبي

هتل سيتي سيزن دبيهتل سيتي سيزن دبي

ميهمانان عزيز تور دبي هتل  سيتي سيزن دبي داراي رستوران مجلل ميباشد كه ميهمانان تور دبي ميتوانند در رستوران ويژه هتل به صرف خوراكهاي تايلندي بپردازند و يا در كافي شاپ هتل، غذاي سبك و نوشابه ميل نمايند.

فاصله

هتل سيتي سيزن دبي

تا مراكز خريد

هتل سيتي سيزن دبيهتل سيتي سيزن دبي

گردشگران عزيز تور دبي هتل سيتي سيزن دبي در ۴ كيلومتري فرودگاه دبي واقع شده و بسياري از جاذبه هاي شهر مثل مركز ديره به راحتي قابل دسترسي هستند.

اتاق هاي

هتل سيتي سيزن دبي

هتل سيتي سيزن دبيهتل سيتي سيزن دبي

مسافرين محترم تور دبي  هتل سيتي سيزن دبي مدرن از 180 اتاق و سوئيت تشكيل شده اين هتل داراي شيك ترين اتاق ها كه هريك از مبلمان راحت و امكانات رفاهي بسياري برخوردار ميباشند

امكانات اتاق ها ي

هتل سيتي سيزن دبي 

ميهمانان عزيز تور دبي اتاق هاي اين هتل داراي :سيستم تهويه هواي مطبوع،خط تلفن مستقيم،تلويزيون LCD ،ميني بار،يخچال،سيستم گرمايشي و سرمايشي،حمام و سشوار ميباشد.

هتل سيتي سيزن دبيهتل سيتي سيزن دبي

ساير امكانات 

هتل سيتي سيزن دبي

عزيزان تور دبي هتل داراي امكاناتي از قبيل :رختشورخانه، محوطه مخصوص سيگار كشيدن، ترانسفر فرودگاهي، پاركينگ، آسانسور، سالن برگزاري جلسات، پرستار، كافي شاپ، سوئيت خانوادگي، خدمات تورها، رستوران، فروشگاه، باشگاه ورزشي، ماساژ، سونا، استخر، استخر كودكان، جكوزي، اينترنت بي سيم در موجود مي باشد.

جهت رزرو و خريد تور دبي  و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

تور دبي نوروز 96

 

آرشيو نظرات (0) | ادامه مطلب

۱۰ بهمن ۱۳۹۵
هتل هاي كيش

هتل سورينت صدف كيش _هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png Kish Sorinet Sadaf Hotel

هتل سورينت صدف كيش Kish Sorinet Sadaf Hotel يكي از هتل هاي 4 ستاره تاپ جزيره كيش است كه در سال 1381 بنا شده است و در سال 1390 با يك بازسازي كلي شامل نوسازي كلي اتاق ها و تجهيزات به گروه هلدينگ سورينت قشم پيوست. هتل سورينت صدف كيش با استانداردهاي بين المللي جهانگردي در زميني به وسعت پانزده هزار متر مربع به شكل ظاهري صدف، در نزديكي ميدان اميركبير و روبروي دانشگاه كيش واقع شده است.  هتل سورينت صدف كيش داراي 55 اتاق و سوييت زيبا و مدرن در سه طبقه مي باشد و محل اقامت مناسبي براي گردشگران تور كيش مي باشد. رستوران هتل سورينت صدف كيش واقع در طبقه زيرين هتل با انواع غذاهاي ايراني و فرنگي آماده پذيرايي از ميهمانان تور كيش مي باشد و همچنين كافه لانژ (كافه مرواريد) هتل سورينت صدف كيش با انواع چاي،قهوه و... به صورت 24 در حال خدمات دهي به گردشگران تور كيش مي باشد. لابي هتل سورينت صدف كيش با طراحي و دكوراسيون زيبا و نقش و طرح ايراني خود در كف و سقف لابي فضاي دلنشيني را براي اقامت ميهمانان تور كيش ايجاد كرده است. گردشگران و مسافران تور كيش مي توانند براي برگزاري جلسات خود از سالن كنفرانس هتل سورينت صدف كيش با ظرفيت 50 نفر با تمام امكانات صوتي و تصويري استفاده نمايند.

 

هتل پارميدا كيش _هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png Kish Parmida Hotel

هتل پارميدا كيش Kish Parmida Hotel يكي از هتل هاي 5 ستاره نوساز كيش است كه در سال 1393 پس از بازسازي با درجه بندي 4 ستاره به 5 ستاره ارتقا پيدا كرده و در مركز جزيره كيش واقع شده است. هتل پارميدا كيش در 4 طبقه و در مجموع با 81 اتاق و سوييت زيبا و تميز همراه با امكانات و تجهيزات مدرن آماده پذيرايي از گردشگران تور كيش مي باشد. لابي هتل پارميدا كيش با ظرفيت پذيرايي 75 نفر و وجود كافي شاپ آمده استقبال از مسافران تور كيش مي باشد. هتل پارميدا كيش با موقعيت خوب خود به اكثر مراكز تفريحي و گردشگري جزيره كيش همچون مركز تجاري كيش،كارتينگ كيش،اسكله تفريحي كيش و... نزديك مي باشد و همچنين پارك شهر كيش روبروي هتل واقع شده است. سه رستوران هتل پارميدا كيش با انواع غذاهاي ايراني و فرنگي با آشپزهاي حرفه اي و مجرب خود آماده پذيرايي از ميهمانان تور كيش مي باشد و همچنين كافي شاپ هتل پارميدا كيش به صورت 24 ساعته به ميهمانان تور كيش هتل خدمات رساني ميكند. سالن هاي جلسات و همايش هتل پارميدا كيش مكان مناسبي براي برگزاري جلسات و ضيافت هاي ميهمانان تور كيش مي باشد. هتل پارميدا كيش با توجه به نرخ مناسب اقامت و كيفيت خدمات ، يكي از هتل هاي پرتردد جزيره كيش مي باشد.

 

هتل سورينت مريم كيش _هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png Kish Sorinet Maryam Hotel

هتل سورينت مريم كيش Kish Sorinet Maryam Hotel يكي از هتل هاي 5 ستاره با كيفيت جزيره كيش ميباشد كه در سال 1390 به گروه هتل هاي سورينت پيوست. هتل سورينت مريم كيش در جنوب شرقي ميدان اميركبير بنا شده است و در 4 طبقه و در مجموع با 56 اتاق و سوئيت زيبا و مدرن از جمله سوييت هاي جونيور،لوكس و پرزيدنشيال آماده استقبال از گردشگران تور كيش مي باشد. فاصله هتل سورينت مريم كيش با توجه به مركزيت هتل تا اكثر مراكز تفريحي و تجاري همچون اسكله تفريحي كيش،تالار شهر،مراكز خريد مرواريد،بازارهاي پرديس و... بسيار كوتاه مي باشد به طوري كه مسافران تور كيش مي توانند در فصول مناسب و در هواي مطبوع جزيره مسيرها را پياده طي نمايند. رستوران هتل سورينت مريم كيش با طبخ انواع غذاهاي دريايي و فرنگي آماده پذيرايي از مسافران تور كيش مي باشد و همچنين كافه لانژ هتل بصورت 24 ساعته خدمات دهي ميكند. شايان ذكر است كه هتل سورينت مريم كيش در سال 1383 ساخته شده است و از سال 1390 كه به مجموعه هتل هاي سورينت پيوسته به طور كامل بازسازي شده است و جز معدود هتل هاي كيش است كه از تكنولوژي كنترل هوشمند (BMS) استفاده ميكند و در كنار هتل سورينت مريم كيش ساخت يك ساختمان ديگر با هدف گسترش هتل و ارتقا خدمات رساني طرح ريزي شده است.

 

هتل شايگان كيش _هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png Kish Shaygan Hotel

هتل شايگان كيش Kish Shaygan Hotel با درجه بندي 5 ستاره جز هتل هاي قديمي و خوب كيش است كه در سال 1381 شمسي در زميني به وسعت هزار و پانصد متر مربع در مركز جزيره كيش بنا شده است. هتل شايگان كيش در 6 طبقه و در مجموع با 130 اتاق زيبا و سوييت هاي رويال مجهز به جكوزي با نماي مشرف به دريا آماده پذيرايي از گردشگران تور كيش مي باشد. اين هتل در موقعيتي مناسب واقع شده است به طوري كه فاصله هتل شايگان كيش تا اسكله تفريحي و اكثر مراكز خريد و بازارهاي جزيره كيش و تالار شهر و... نزديك مي باشد. رستوران هتل شايگان كيش با وعده صبحانه بوفه در صبح ها و با انواع غذاهاي ايراني و فرنگي و فست فود در رستوران هاي مختلف خود آماده پذيرايي از ميهمانان تور كيش مي باشد.هتل شايگان كيش داراي استخر سرپوشيده،سونا و جكوزي ، سالن بيليارد و خدمات ديگر مي باشد كه مسافران تور كيش در صورت تمايل مي توانند از انها استفاده نمايند و همچنين هتل شايگان كيش مجهز به سالن همايش با ظرفيت 180 نفر و ميتينگ روم با ظرفيت 15 نفر براي برگزاري جلسات ميهمانان تور كيش مي باشد. هتل شايگان كيش در سال 1392 آخرين بازسازي خود را انجام داده است و در سال 2011 ميلادي به عنوان بهترين هتل در زمينه خدمات هتلداري و پذيرايي موفق به اخذ لوح زرين و تنديس طلايي از سازمان جهاني گردشگري اسپانيا UNWTO شده است.

 

هتل پارميس كيش _هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png kish Parmis Hotel

هتل پارميس كيش Kish Parmis Hotel يكي از هتل هاي 5 ستاره خوب و مجهز جزيره كيش است كه در سال 1385 در مركز شهر كيش افتتاح گرديد. هتل پارميس كيش در زميني به وسعت هفده هزار و پانصد متر مربع و در 9 طبقه بنا شده است و در مجموع با 152 اتاق ، 14 سوئيت ، 2 پنت هاوس مجلل آماده سرويس دهي به مسافران تور كيش مي باشد. هتل پارميس كيش با توجه به موقعيت عالي خود به مراكز خريد و گردشگري تنها هتل 5 ستاره كيش است كه تا اين حد به مراكز خريد و گردشگري كيش نزديك مي باشد. هتل پارميس كيش يكي از مجهزترين هتل هاي كيش مي باشد كه ميهمانان تور كيش در مدت اقامت خود ميتوانند از 4 رستوران هتل پارميس كيش با انواع غذاهاي ايراني و فرنگي و رستوران سنتي لذت ببرند و همچنين هتل پارميس كيش داراي استخر و سونا، سالن بيليارد ، آرايشگاه زنانه و مردانه و... مي باشد كه مسافران تور كيش در صورت تمايل ميتوانند از برخي خدمات هتل  بصورت رايگان استفاده نمايند. هتل پارميس كيش داراي يك سالن گفتگو و يك سالن همايش مي باشد كه آماده برگزاري جلسات و سمينارهاي گردشگران تور كيش است.

تور كيش نوروز 96

 

آرشيو نظرات (0) | ادامه مطلب

۲۸ دى ۱۳۹۵
جاذبه هاي گردشگري استانبول

كليساي چورا استانبول تركيه يكي از مكان هاي ديدني و جذاب تركيه كليساي چورا استانبول تركيه است كه در سه مايلي شمال غربي جاذبه سلطان احمد استانبول تركيه است قرار گرفته است. معماري و طراحي اين كليسا بر گرفته است از هنر زيباي بيزانس كه بسيار جذاب و ديدني مي باشد كه نمونه زيباي هنر بيزانسي رو ميتوانين تو موزائيك ها و كاشي هاي كليساي چورا از موزه هاي استانبول تركيه است، ببينيد. مسافران تور تركيه با رفتن به كليساي چورا تركيه مي توانند داستان زندگي حضرت مريم و حضرت عيسي رو بصورت تصوير با استفاده از موزاييك‌هاي با شكوه و نقاشي‌هاي ديواري ببينند. اين كليسا به عنوان كليساي نجات دهنده مقدس در چورا شناخته شده و يكي از زيباترين آثار باقي مونده از معماري بيزانس مي باشد در سال‌هاي اوليه كليساي چورا تركيه صومعه بوده و بعد از چند قرن بعد به يك مسجد تبديل شده و از سال ۱۹۴۸ اصلي ترين كاربري موزه است. مسافران تور تركيه مي توانند از اين مكان جذاب ديدن نمايند.

مسجد بايزيد استانبول تركيه

يكي از جاذبه هاي گردشگري تركيه مسجد بايزيد استانبول تركيه است كه از مساجد تاريخي شهر استانبول تركيه مي باشد. ساخت بناي اين مسجد از سال ۱۵۰۱ تا سال ۱۵۰۶۶ ميلادي پايان يافت. مسجد بايزيد استانبول تركيه به دستور بايزيد دوم سلطان و خليفه امپراتوري عثماني  ساخته شد. طاق‌هاي بالاي مسجد توسط ستون‌هاي سنگي و گنبد روي ستون‌هاي سنگي قرار گرفته‌ است. در اطراف سقف گنبد مسجد نام‌هاي الله، محمد ابوبكر، عمر، عثمان، علي، حسن و حسين به خط تركي عثماني حكاكي شده است و توجه بسياري از مسافران تور تركيه را به خود  جذب كرده است. مدرسه، حمام، كتابخانه و ساختمان‌هاي ديگري در نزديكي اين مسجد ساخته شده است و مسافران تور تركيه ميتوانند از آنجا ديدن نمايند. در باغ پشت اين مسجد مقبره بايزيد  دوم قرار گرفته است.

 

مقبره آتاتورك آنكارا تركيه

از مكان هاي ديدني و جذاب تركيه مقبره آتاتورك آنكارا تركيه است كه بر روي يك تپه خيره كننده در بخش "آنيتپ" شهر قرار گرفته است. مقبره آتاتورك آنكارا تركيه بنيانگذار جمهوري تركيه كه در سال سال ۱۹۴۴ بنا شد و در 19533 كامل شده است. ايم مقبره بنايي است ساده كه حياط بزرگي پوشيده با كفپوش هاي موزاييكي كه مسافران تور تركيه مي توانند از آنجا ديدن نمايند. مسافرانتور تركيه با رفتن به اين مكان مي توانند سفر خوشي را به جاي بگذارند.

معبد آرتميس كوش آداسي تركيه

يكي از عجايب زيبا و قديمي جهان معبد آرتميس كوش آداسي تركيه است كه در شهر افسوستركيه قرار گرفته است. اين بنا يك معبد يوناني است و لقب الهه آرتميس را به خود اختصاص داده است. اين معبد سه بار مورد بازسازي قرار گرفت ولي در نهايت در سال 4011 به صورت كامل ويران گرديد. معبد آرتميس تركيه در سال 5500 قبل از ميلاد ساخته شده بود و به عنوان زيباترين بناي روي زمين شناخته مي شد و مسافران تور تركيه مي توانند از آنجا ديدن كنند. اين معبد زير بناي  چهارگوش دارد و از مرمر ساخته شده است، داراي پلكان مرمري است كه براي اتصال طبقه همكف به بالكن‌هاي بزرگ و بلند ساخته شده بود. در كل اين بنا از ۱۲۷ ستون با ارتفاع 20 متر تشكيل شده است. ستون ها با سرستونهاي ايوني و كناره‌هاي كنده كاري شده جلوه خاصي به معبد مي دهند. همچنين بسياري از آثار هنري در داخل اين معبد نهفته شده بود. اگرچه معبد آرتميس كوش آداسي تركيه رو به ويراني رفته اما هنوز هم مسافران تور تركيه مي توانند از باقي  مانده هاي اين بناي تاريخي و زيبا ديدن نمايند.

 

 

قصر دولماباغچه تركيه استانبول تركيه

 

از جاذبه هاي گردشگري تركيه قصر دولماباغچه استانبول تركيه مي باشد كه در اين كاخ زيبا تقريبا 200 فرش و قاليچه بسيار زيبا كه در كارخانه قالي بافي قصر بافته شده است وجود دارد.  تمام اشيا از جمله گلدانها و چارجوب آينه ها و كريستالها در اين قصر موزه وجود دارد و مسافران تور تركيهمي توانند از آن ها ديدن نمايند همچنين 582 شمعدان نقره در اين كاخ وجود دارد. از 2800 گلدان بعدي 59 عدد از چين ، 29 عدد سئور فرانسه ، 26 عدد ژاپن ، 46 عدد ستاره و بقيه از ساير كشورهاي اروپا وارد شده است. مسافران تور تركيه با ديدن از اين قصر مي توانند خاطره خوبي را  به جاي بگذارند.

 

 

 

 

مطالب مرتبط :

تور تركيه زمستان 95 

تور تركيه دي 95 

تور تركيه بهمن 95 

تور تركيه اسفند 95 

 

تور تركيه نوروز 96 

 

آرشيو نظرات (0) | ادامه مطلب

۲۸ دى ۱۳۹۵
هتل هاي دبي

 

هتل كرون پلاز دبي

هتل پنج ستاره كرون پلازا دبي هتلي بسيار زيبا ومجلل، با چشم انداز بينظير نسبت به شهر دبي و مراكز خريد تور دبي واقع شده روبه روي مركز همايشهاي بين المللي دبي و مركز تجارت جهاني دبي ميباشد . موقعيت مكاني هتل كرون پلازا دبي بسيار مناسب است به آساني ميتوان از هتل،  به جاذبه گردشگري دبي از قبيل تفرجگاه امارات، اسكي دبي، ساحل جميرا دبي ، برج العرب دبي و برج خليفه دبي دست يافت.فاصله ي اين هتل تا فرودگاه بين المللي از با مترو ۱۵ دقيقه مي باشد ومسير خسته كننده نمي باشد. موقعيت عالي اين هتل باعث شده كه توريست هاي  بيشتري اين هتل را براي اقامت انتخاب كنند ترانسفر فرودگاه نيز در هتل وجود دارد .خدمات تورها گردشگران ومهمانان را كمك مي كنند تا به گشت وگذار وتفريح خود برسند واز سفرخود نهايت لذت راببرند. اتاقهاي هتل كرون پلازا دبي بسيار متنوع ، بزرگ و مجهز مي باشد. انواع اتاقهاي استاندارد ، لوكس و سوئيتهاي مجلل يكصدوچهل و دو اتاق هتل كرون پلازا را تشكيل مي دهد.گردشگران تور دبي هتل كرون پلازاي شيخ زائد مي توانند آرامشي باور نكردني را در تجربه  كنند.امكانات لوكس اتاقها كف پاركت و سرويسهاي بهداشتي لوكس و خيره كننده باعث مي شود گاهي اوقات مسافران استراحت مطلق در هتل را به بيرون زدن از هتل كرون پلازاي شيخ زايد دبي ترجيح دهند . كليه اتاقها داراي صندوق امانات ، ميني بار، خدمات خانه داري همه روزه خدمات بيست و چهار ساعته درون اتاقها از جمله صبحانه و نهار در اتاقهاي هتل كرون پلازا دبي حد اعلاي  تجمل را تجربه خواهيد كرد

امكانات هتل كرون پلازا دبي:

امكانات هتل 5ستاره كرون پلازاي دبي بسيار متنوع و قابل توجه است.از امكانات هتل ميتوان سرويس نگهداري كودكان, ماساژ , استخر روباز, سونا, مركز بدنسازي , اسكواش, رستوران و كافي شاپ ، ترياهاي متنوع ، استخر سرباز ، سونا ، باشگاه بدنسازي ، اينترنت بيسيم در لابي هتل و پاركينگ را مي توان بر شمرد.مسافرين محترم تور هتل كرون پلازاي دبي مي توانند با آرامش در اتاقهاي كرون پلازا استراحت كنند.اينترنت بيسيم در اتاقها و لابي هتل به راحتي اين امكان را فراهم مي سازد كه گردشگران تور دبي به امورات تجاري و شخصي خود رسيدگي نمايند.  سرويس رايگان هتل به مراكز خريد دبي و سواحل دبي از ديگر امكاناتيست كه مديريت هتل كرون پلازا دبي در اختيار مسافرين تور دبي قرار داده است .

هتل جبل علي دبي

هتل جبل علي دبي يك هتل 5 ستاره دبي است در منطقه پالم جبل علي واقع شده و داراي امكانات ويژه اي نظير زمين گلف و ساحل اختصاصي است كه اين هتل را تبديل به يكي از رويايي ترين هتل هاي دبي براي گردشگران تور دبي مي كند. فضاي بيروني هتل جبل علي دبي بسيار  لذت بخش است ونماي آن با نورپردازيش در شب جلوه ويژه اي به منطقه پالم دبي داده كه بسيار چشم نواز مي باشد . 

اتاقهاي هتل جبل علي دبي به صورت سوئيتها مجلل و زيباست كه در مجموع دويست وپنجاه و يك اتاق هتل جبل علي دبي را تشكيل مي دهد.كليه اتاقها مجهز به گاوصندوق ، يخچال ، تلفن ،  سشوار ، تلويزيون واينترنت مي باشند كه هر روز نظافت و پاكسازي مي شوند.

امكانات هتل جبل علي دبي

امكانات اقامتي وتفريحي هتل جبل علي دبي باعث جذب گردشگران بسيار زيادي شده است. پارك ساحلي جميرا يكي از ديدني هايي توردبي است كه بايد حتما آن را ببينيد! زمين گلف هتل جبل علي دبي آنرا به بهشت گلف بازان تبديل كرده است.همه ساله هتل جبل علي دبي پذيراي  تعداد زيادي گردشگر ومهمان از كشورهاي مختلف مي باشد.از امكانات هتل جبل علي ميتوان چهار استخر روباز،ساحل اختصاصي،ماساژ،سونا سالن بدنسازي،سالن آرايش امكانات ورزشهاي آبي، موج سواري غواصي ، تنيس ، اسب سواري ، اسكواش و.... را نام برد.مركز سلامتي وآبگرم يا اسپا بهمراه ماساژ نيز در نوع خود بينطير است.

براي مطلع شدن از قيمت هتل جبل علي در تور دبي حتما با ما تماس بگيريد . تماس از شما  مشاوره رايگان از ما

هتل تاج پالاس دبي

هتل پنج ستاره تاج پالاس دبي هتلي زيبا و مجلل و از گروه هتل هاي زنجيره تاج كه مديريت آن را مسلمانان هندي بر عهده دارند و از اين جهت مورد توجه برخي از خانواده هاي متدين مي باشد. اتاقهاي هتل تاج پالاس دبي بسيار متنوع و مجلل مي باشد كه شامل 147 اتاق استاندارد ، 10 سوئيت استاندارد و 2 رويال سوئيت است ، سوئيت آپارتمانهاي تور دبي هتل تاج پالاس شامل يك  خوابه ، دو خوابه و سه خوابه مي باشد، .كليه اتاقها مجهز به اينترنت و واي فاي ، تهويه هوا ، وان جكوزي ، چاي و قهوه ساز ، بطري آب رايگان ، نظافت روزانه، ميز تحرير، لوازم اتو ، ميني بار ، تلويزيون كابلي و ماهواره مي باشد.داشتن اتاقهاي ويژه معلولين و اتاقهاي پاك بدون اجازه مصرف دخانيات و اتاقهاي مخصوص افراد سيگاري از ديگر امكانات رزرو هتل تاج پالاس دبي مي باشد  .هتل زبيا و مجلل تاج پالاس براي رفاه حال گردشگران همه روزه سرويسهاي منظمي را به مقصد سواحل خليج فارس و بازار هاي دبي و نمايشگاهاي دبي در نظر دارد.فاصله مكان هتل تاج پالاس دبي تا فرودگاه بين المللي دبي پانزده دقيقه است

امكانات هتل تاج پالاس دبي

امكانات هتل تاج پالاس دبي بسيار متنوع است تمام اين امكانات موجب شده كه گردشگران اين هتل را بعنوان يكي از بهترين هتلهاي دبي بشناسند. ،امكانات ورزشي متنوع شامل مركز بدنسازي ، استخر بام سونا ، ماساژ و مركز سلامت آب گرم و اسپا فضايي مجلل وخيره كننده سرشار از تحرك وشادابي با امكانات وسيع تفريحي براي انواع سليقه ها ، زوجهاي جوان ،گردشگران ،كودكان ،جوانان،بزرگسالان و ورزشكاران ايجاد نموده است و همه افراد با هر سليقه اي مي توانند از امكانات هتل تاج پالاس دبي بهره مند شوند. هتل داراي شش رستوران و تريا مي باشد كه شامل رستوران هندي و انواع رستورانهاي بين المللي است امكانات جلسات گروهي و ضيافت ، ترانسفر فرودگاههي ، لباسشويي و خشكشويي ، آرايشگاه ، خدمات صبحانه در اتاق ، صرافي ، فروشگاه هدايا و سوغات ، خدمات كفش و واكس ، بسته هاي نهار، رنت كار يا كرايه ماشين , خدمات تور دبي , فكس و كپي , مركز تجارت , دستگاه خودپرداز, خدمات تهيه بليط هواپيما ا بخشي از امكانات هتل تاج پالاس دبي مي باشد

 

 

هتل القصر دبي

هتل پنج ستاره القصر دبي هتلي زيبا و مجلل و خيره كننده با طراحي منحصر به فرد ميباشد كه داراي 2 كيلومتر ساحل اختصاصي براي گردشگران عزيز ميباش. هتل القصر دبي قصري به تمام  معني در مدينه الجميرا است كه فضاي سنتي و تاريخي هتل قصر يكي از بهترين و زيبا ترين فضاهاي هتل هاي 5ستاره دبي را ارائه مي دهد.هتل پنج ستاره القصر دبي در مجاورت پارك آبي وايلد وادي واقع و دسترسي قابل تمجيدي را براي تمامي گردشگران تور دبي به اين پارك فراهم آورده است. هتل القصر دبي 2922 اتاق دارد كه چشم انداز خليج فارس يا باغ دارند. اين هتل اتاقهاي مجهز به بالكن و فضاي نشيمن خود را به همراه امكاناتي از قبيل استخرهاي روباز و سرپوشيده، ساحل اختصاصي، اينترنت رايگان و مركز آب گرم ارائه ميدهد.اتاقها بزرگ بوده و از اسباب اثاثيه مدرن نظير تلويزيون با گيرنده ماهواره و نمايشگر DVD برخوردار ميباشند.گردشگران ميتوانند به دلخواه خود در يكي از غذاخوري هاي ايوان دار هتل، به صرف خوراكهاي با كيفيت و نوشيدني مشغول شوند.

امكانات هتل القصر دبي شامل :

تراس، زمين تنيس، استخر سر باز، زمين گلف، پينگ پونگ، موج سواري، شيرجه، ورزش هاي آبي، پارك آبي، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام تركي، ساحل اختصاصي، استخر سرپوشيده، اتاق بازي، زمين بازي، باشگاه كودكان، روم سرويس، كرايه اتومبيل، پذيرش 24 ساعته، عابر بانك، نگهداري از كودكان، لاندري، خشكشويي، خدمات گردشگري، اتوكشي، اتاق جلسه، مركز بيزنس، فكس، كپي، سالن زيبايي، فروشگاه، اتاق وي آي پي، روزنامه، اتاق خانوادگي، آسانسور، پاركينگ رايگان، واي فاي رايگان همگي امكاناتي است كه در تور دبي در اختيار گردشگران قرار ميگيرد

هتل سوفيتل داون تاون دبي

هتل سوفيتل داون تاون دبي از هتل هاي لوكس و شيك ۵ ستاره در شهر زيباي دبي است. اين  هتل رو به روي برج الخليفه واقع شده است. هتل سوفيتل داون تاون دبي تا پارك آبي وادي حدود ۲۰ دقيقه فاصله دارد. فرودگاه دبي هم در ۱۵ كيلومتري اين هتل واقع شده است و از اين رو مي توان اين هتل را از نظر موقعيت مكاني و جغرافيايي عالي دانست. ساختمان هتل به همراه طراحي جذاب و منحصر به فرد آن و همچنين اتاق ها و سوئيت هاي اين هتل شيك و زيبا كه تعدادشان به عدد ۳۵۰ مي رسد، همگي توسط بهترين معماران، طراحي و ساخته شده است و تمامي اين موارد باعث شده است تا گردشگران تور دبي همواره اين هتل را در ليست هتل هاي  مورد علاقه خود داشته باشند.هتل سوفيتل داون تاون دبي داراي امكانات و خدمات فوق العاده اي است كه همانند موقعيت و ساختمان آن بي نظيرند.

امكانات و خدمات هتل سوفيتل داون تاون دبي

تنوع مناسب اتاق، بالكن اختصاصي با چشم انداز عالي، تلويزيون و ماهواره، ميني بار، يخچال، چاي ساز، سيستم تهويه مطبوع، مبلمان شيك، خدمات ۲۴ساعته، حمام لوكس، سشوار، تلفن مستقيم، گاو صندوق كوچك در اتاق، ، دو استخر درفضاي باز، باغ و محوطه زيباي هتل، باشگاه ورزشي، آبگرم، سونا، كلوپ شبانه، زمين بازي كودكان، چندين رستوران با منوهاي بي نظير، بار، بار كنار استخر، امكان صرف صبحانه دراتاق، منوي مخصوص افراد رژيمي، اينترنت بي سيم، پاركينگ، پذيرش ۲۴ ساعته، خدمات متنوع تور دبي، دربان، رختشورخانه، خشكشويي، سالن برگزاري جلسات، مركز تجاري، كرايه اتومبيل، ترانسفرفرودگاهي، صرافخانه، دستگاه خودپرداز در هتل، گاوصندوق، فروشگاه، فكس و كپي، اتوشويي، آرايشگاه، امكانات ويژه معلولين، آسانسور، سوئيت خانوادگي، محوطه مخصوص سيگار كشيدن، سوئيت عروس، روزنامه و … .

شما گردشگران عزيز تور دبي در اين هتل شاهد ميزباني خاص و بي نظير كاركنان حرفه ايي و خوش رفتار دبي خواهيد بود.

مطالب مرتبط: 

تور دبي نوروز 96 

تور دبي زمستان 95

تور دبي دي 95

تور دبي بهمن 95

 

تور دبي اسفند 95  

 

آرشيو نظرات (0) | ادامه مطلب

۲۸ دى ۱۳۹۵
هتل هاي كيش

هتل خاتم كيش

هتل خاتم كيش يكي از هتل هاي تك ستاره كيش مي باشد كه پشت بازار عرب ها ساخته شده است اين هتل 29 باب اتاق و حدود 77 تخت را دارا مي باشد.گردشگران تور كيش مي توانند با  انتخاب اين هتل سفري خوش را در كنار خانواده خود تجربه كنند.

امكانات هتل خاتم كيش :

از جمله امكانات هتل خاتم كيش يخچال ، تلويزيون ، حمام ، سرويس بهداشتي و... كه همه اين امكانات براي جلب رضايت گردشگران تور كيش مي باشد.

بابت خريد و رزرو بليط تور كيش و جهت اطلاع از مناسب ترين قيمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالي گشت تماس حاصل فرماييد.

هتل قاصدك كيش

هتل قاصدك كيش يكي از هتل هاي تك ستاره كيش مي باشد نام قبلي اين هتل آرامش بوده اين  هتل از نظر موقعيت مكاني به بازارها و مراكز خريد نزديك مي باشد اين هتل بسيار تميز بوده و مورد توجه خيلي از گردشگران تور كيش قرار گرفته است. يكي از مزيت هاي خوب اين هتل ارزان  بودن ولي در همين حال با امكانات مناسب است. گردشگران مي توانند با انتخاب اين هتل سفري خوش را در كنار خانواده خود تجربه كنند.

بابت خريد و رزرو بليط تور كيش و جهت اطلاع از مناسب ترين قيمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالي گشت تماس حاصل فرماييد.

هتل سان رايز كيش

هتل سان رايز كيش يكي از مناسب ترين هتل هاي 3 ستاره كيش مي باشد كه در اواسط سال 1384 با 24000 متر مربع مساحت ساخته شده است. اين هتل از نظر موقعيت مكاني در نزديكي بازار هاي پرديس شماره 1 و 2 بنا شده كه حدود 50 باب اتاق و سوئيت با امكاناتي نظير حمام ، سرويس بهداشتي ، هال و پذيرايي بسيار تميز با مبلمان راحتي و اتاق خواب و... را شامل مي باشد همچنين اين هتل داراي رستوران و يك كافي شاپ نيز مي باشد كه با انواع غذاهاي محلي و بومي كه با مواد غذايي تازه و انواع دسر و نوشيدني سرد و گرم سرو مي شود. گردشگران تور كيش مي توانند با انتخاب اين هتل سفري خوش را در كنار خانواده خود تجربه كنند.

بابت خريد و رزرو بليط تور كيش و جهت اطلاع از مناسب ترين قيمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالي گشت تماس حاصل فرماييد.

هتل تماشا كيش

هتل تماشا كيش يكي از مناسب ترين هتل هاي 2 ستاره كيش مي باشد كه در سال 1377  ساخته شده است اين هتل از نظر موقعيت مكاني يكي مناسب ترين هتل هاي كه در نزديكي درياي خليج فارس قرار گرفته است. اين هتل از نظر نزديكي به مراكز خريد و مكان هاي گردشگري موقعيت خوبي در كيش دارا مي باشد.گردشگران تور كيش با انتخاب اين هتل مي توانند سفري  خوش را در كنار خانواده خود تجربه كنند.

امكانات هتل تماشا كيش :

امكانات هتل تماشا كيش مي توان به لابي ، كافي شاپ ، رستوران ، ماهواره ، يخچال ، اينترنت  در اتاق ها و لابي ، نمازخانه ، تلويزيون و... اشاره كرد كه همه اين امكانات براي جلب رضايت گردشگران تور كيش مي باشد.

بابت خريد و رزرو بليط تور كيش و جهت اطلاع از مناسب ترين قيمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالي گشت تماس حاصل فرماييد.

 

 

هتل گلديس كيش

هتل گلديس كيش يكي از مناسب ترين هتل هاي 2 ستاره كيش مي باشد كه سال تاسيبس آن 13700 در يكي از زيباترين بلوار هاي كيش به اسم ايران بنا شده است. اين هتل يكي از باارزشترين هتل هاي جزيره مي باشد كه علت آن قديمي بودن اين هتل مي باشد. اين هتل در سال 1380 تغييراتي در آن بوجود آمد كه پس از 21 سال خدمات به مسافرين خارجي ارائه مي گردد. گردشگران تور كيش مي توانند با انتخاب اين هتل سفري خوش را در كنار خانواده خود تجربه كنند.

امكانات هتل گلديس كيش :

از جمله امكانات هتل گلديس كيش لابي، رستوران، كافي شاپ، يخچال، اينترنت، تلويزيون،  سوئيت ، سرويس ايراني، نمازخانه، حمل و نقل، ماهواره و... مي باشد كه همه اين امكانات براي جلب رضايت گردشگران تور كيش مي باشد.

بابت خريد و رزرو بليط تور كيش و جهت اطلاع از مناسب ترين قيمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالي گشت تماس حاصل فرماييد.

مطالب مرتبط : 

تور كيش نوروز 96 

تور كيش زمستان 95 

تور كيش دي 95 

تور كيش بهمن 95

 

تور كيش اسفند 95 

 

آرشيو نظرات (0) | ادامه مطلب

[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ]

 
 

 


معرفي وبلاگ

giorgianet



فهرست اصلي

صفحه نخست
پست الكترونيك
آرشيو مطالب
افزودن به علاقه مندي ها
صفحه خانگي
 


آرشيو موضوعي

تور كيش
تور تركيه
تور مشهد
تور استانبول
تور آنتاليا
تور ارمنستان
تور كوش آداسي
تور دبي
تور گرجستان
تور روسيه
تور تايلند
تور مالزي
تور قشم


آرشيو ارسال ها

ارديبهشت ۱۳۹۶
بهمن ۱۳۹۵
دى ۱۳۹۵
آذر ۱۳۹۵


پيوند ها

افزايش فالوور در اينستاگرام
خريد اپل ايدي به سيب
غلطك
افزايش ممبر تلگرام
طراحي سايت بهسون





 



[ ساخت وبلاگ ]