giorgianet

giorgianet

    

صفحه اصلي | آرشيو وبلاگ | تماس با ما
۱۷ بهمن ۱۳۹۵
هتل هاي كيش

هتل هليا كيش _هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png Kish Helia Hotel

هتل هليا كيش يكي از هتل هاي 4 ستاره تاپ جزيره زيباي كيش مي باشد كه در سال 13833 در مركز شهر و بين دو ميدان اميركبير و ساحل جزيره كيش بنا شده است. هتل هليا كيش در 2 طبقه و در مجموع با 62 اتاق زيبا و تميز شامل اتاق هاي دو ، سه ، چهار و پنج تخته آماده استقبال به گردشگران تور كيش مي باشد.  اتاق هاي هتل هليا داراي تمامي امكانات و تجهيزات مورد نياز از قبيل تهويه مطبوع ، گاو صندوق ، ميني بار و... مي باشند. فاصله هتل هليا كيش از مراكز خريد ، گردشگري و ساحل دريا به دليل مركزيت خود بسيار نزديك بوده و لابي زيبا هتل هليا همراه با كافي شاپ و اينترنت WIFI به صورت 244 ساعته آماده خوش آمد گويي به ميهمانان تور كيش مي باشد. رستوران هتل هليا كيش با صبحانه بوفه كامل در صبح ها ميزبان ميهمانان تور كيش مي باشد و همچنين مسافران تور كيش مي توانند با شارژ اضافه از ناهار منو باز هتل نيز استفاده نمايند و محوطه  دلنشين و سرسبز هتل هليا در عصرگاهي همراه با آبنماهاي زيبا و كافي شاپ ، سرويس چاي و قليان ميتواند گزينه مناسبي باشد. گردشگران تور كيش ميتوانند از ساير خدمات هتل هليا از قبيل خدمات اجاره اتومبيل و ساير خدمات گردشگري استفاده نمايند. هتل هليا كيش در سال 13955 آخرين بازسازي خود را به انجام  رسانده است.

هتل فلامينگو كيش _هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png Kish Flamingo Hotel

هتل فلامينگو كيش به عنوان هتلي 4 ستاره با كيفيت بالا در سال 1376 شمسي  در مركز شهر كيش و بلوار دريا بنا شده است. هتل فلامينگو كيش در زميني به وسعت بيست و هفت هزار متر مربع با فضاي سبز دلنشين در 5 طبقه و در مجموع با 200 اتاق ، سوييت و ويلاي تميز و زيبا آماده سرويس دهي به مسافران تور كيش مي باشد. هتل فلامينگو كيش در دو فاز 1 و 2 با سبك طراحي مجزا بنا شده است و تمامي اتاق ها و سوييت هاي هتل بسيار تميز و زيبا و داراي تجهيزات به روز رفاهي و خدماتي مي باشند. فضاي سبز ، محيط هتل فلامينگو كيش را روح انگيز و دلنشين نموده و مسافران تور كيش مي توانند از فضاي سبز  مطبوع ، آبنماها و آلاچيق هاي هتل لذت ببرند. هتل فلامينگو كيش با توجه به مركزيت خود به اكثر مراكز خريد جزيره كيش همچون مركز خريد پرديس 1 و پرديس 2 ، مركز تجاري كيش ، پاساژ زيتون و... نزديك مي باشد و فاصله هتل فلامينگو كيش تا مراكز گردشگري و تفريحي جزيره نزديك مي باشد. رستوران و كافي شاپ هتل فلامينگو كيش با انواع غذاهاي بين المللي و سرويس سلف سرويس و انواع نوشيدني ها آماده پذيرايي از ميهمانان تور كيش هتل مي باشد. هتل فلامينگو كيش در سال هاي متوالي بازسازي شده است و با كيفيت و امكانات خود يكي از هتل هاي تاپ 44 ستاره جزيره كيش مي باشد. همچنين هتل فلامينگو كيش داراي چندين سالن جلسات و آمفي تئاتر براي برگزاري جلسات و ضيافت هاي مسافران تور كيش مي باشد.

هتل سورينت صدف كيش _هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png Kish Sorinet Sadaf Hotel

هتل سورينت صدف كيش Kish Sorinet Sadaf Hotel يكي از هتل هاي 4 ستاره تاپ جزيره كيش است كه در سال 1381 بنا شده است و در سال 13900 با يك  بازسازي كلي شامل نوسازي كلي اتاق ها و تجهيزات به گروه هلدينگ سورينت قشم پيوست. هتل سورينت صدف كيش با استانداردهاي بين المللي جهانگردي در زميني به وسعت پانزده هزار متر مربع به شكل ظاهري صدف، در نزديكي ميدان اميركبير و روبروي دانشگاه كيش واقع شده است. هتل سورينت صدف كيشداراي 555 اتاق و سوييت زيبا و مدرن در سه طبقه مي باشد و محل اقامت مناسبي براي گردشگران تور كيش مي باشد. رستوران هتل سورينت صدف كيش واقع در طبقه زيرين هتل با انواع غذاهاي ايراني و فرنگي آماده پذيرايي از ميهمانانتور كيش مي باشد و همچنين كافه لانژ (كافه مرواريد) هتل سورينت صدف كيش با انواع چاي،قهوه و... به صورت 244 در حال خدمات دهي به گردشگران تور كيش مي باشد. لابي هتل سورينت صدف كيش با طراحي و دكوراسيون زيبا و نقش و طرح ايراني خود در كف و سقف لابي فضاي دلنشيني را براي اقامت ميهمانان تور كيش ايجاد كرده است. گردشگران و مسافران تور كيش مي توانند براي برگزاري جلسات خود از سالن كنفرانس هتل سورينت صدف كيش با ظرفيت 500 نفر با تمام  امكانات صوتي و تصويري استفاده نمايند.

هتل پارميدا كيش _هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png Kish Parmida Hotel

هتل پارميدا كيش Kish Parmida Hotel يكي از هتل هاي 5 ستاره نوساز كيش است كه در سال 1393 پس از بازسازي با درجه بندي 4 ستاره به 55 ستاره ارتقا پيدا كرده و در مركز جزيره كيش واقع شده است. هتل پارميدا كيش در 4 طبقه و در مجموع با 81 اتاق و سوييت زيبا و تميز همراه با امكانات و تجهيزات مدرن آماده پذيرايي از گردشگران تور كيش مي باشد. لابي هتل پارميدا كيش با ظرفيت پذيرايي 755 نفر و وجود كافي شاپ آمده استقبال از مسافران تور كيش مي باشد.هتل پارميدا كيش با موقعيت خوب خود به اكثر مراكز تفريحي و گردشگري جزيره  كيش همچون مركز تجاري كيش،كارتينگ كيش،اسكله تفريحي كيش و... نزديك مي باشد و همچنين پارك شهر كيش روبروي هتل واقع شده است. سه رستوران هتل پارميدا كيش با انواع غذاهاي ايراني و فرنگي با آشپزهاي حرفه اي و مجرب خود آماده پذيرايي از ميهمانان تور كيش مي باشد و همچنين كافي شاپ هتل پارميدا كيش به صورت 244 ساعته به ميهمانان تور كيش هتل خدمات رساني ميكند. سالن هاي جلسات و همايش هتل پارميدا كيش مكان مناسبي براي برگزاري جلسات و ضيافت هاي ميهمانان تور كيش مي باشد. هتل پارميدا كيش با  توجه به نرخ مناسب اقامت و كيفيت خدمات ، يكي از هتل هاي پرتردد جزيرهكيش مي باشد.

هتل شايگان كيش _هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png Kish Shaygan Hotel

هتل شايگان كيش Kish Shaygan Hotel با درجه بندي 5 ستاره جز هتل هاي قديمي و خوب كيش است كه در سال 13811 شمسي در زميني به وسعت هزار و پانصد متر مربع در مركز جزيره كيش بنا شده است. هتل شايگان كيش در 6 طبقه و در مجموع با 130 اتاق زيبا و سوييت هاي رويال مجهز به جكوزي با نماي مشرف به دريا آماده پذيرايي از گردشگران تور كيش مي باشد. اين هتل در موقعيتي مناسب واقع شده است به طوري كه فاصله هتل شايگان كيش تا اسكله تفريحي  و اكثر مراكز خريد و بازارهاي جزيره كيش و تالار شهر و... نزديك مي باشد. رستوران هتل شايگان كيش با وعده صبحانه بوفه در صبح ها و با انواع غذاهاي ايراني و فرنگي و فست فود در رستوران هاي مختلف خود آماده پذيرايي از ميهمانان تور كيش مي باشد.هتل شايگان كيش داراي استخر سرپوشيده،سونا و جكوزي ، سالن بيليارد و خدمات ديگر مي باشد كه مسافران تور كيش در صورت تمايل مي توانند از انها استفاده نمايند و همچنين هتل شايگان كيش مجهز به سالن همايش با ظرفيت 180 نفر و ميتينگ روم با ظرفيت 15 نفر براي برگزاري جلسات ميهمانان تور كيش مي باشد. هتل شايگان كيش در سال 13922 آخرين بازسازي خود را انجام داده است و در سال 2011 ميلادي به عنوان بهترين هتل در زمينه خدمات هتلداري و پذيرايي موفق به اخذ لوح زرين و تنديس طلايي از سازمان جهاني گردشگري اسپانيا UNWTO شده است.

مطالب مرتبط:

تور كيش نوروز 96

 

آرشيو نظرات (0)

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
 
 

 


معرفي وبلاگ

giorgianet



فهرست اصلي

صفحه نخست
پست الكترونيك
آرشيو مطالب
افزودن به علاقه مندي ها
صفحه خانگي
 


آرشيو موضوعي

تور كيش
تور تركيه
تور مشهد
تور استانبول
تور آنتاليا
تور ارمنستان
تور كوش آداسي
تور دبي
تور گرجستان
تور روسيه
تور تايلند
تور مالزي
تور قشم


آرشيو ارسال ها

ارديبهشت ۱۳۹۶
بهمن ۱۳۹۵
دى ۱۳۹۵
آذر ۱۳۹۵


پيوند ها

افزايش فالوور در اينستاگرام
خريد اپل ايدي به سيب
غلطك
افزايش ممبر تلگرام
طراحي سايت بهسون





 



[ ساخت وبلاگ ]