giorgianet

giorgianet

    

صفحه اصلي | آرشيو وبلاگ | تماس با ما
۱۷ بهمن ۱۳۹۵
جاذبه گردشگري كيش

پاراسل و تيوب سواري كيش

پاراسل و تيوب سواري كيش يكي از پر طرفدار ترين و با هيجان ترين تفريحات جزيره كيش مي  باشد اين ورزش آبي به اين شرخ مي باشد كه گردشگران تور كيش بر روي چتر پارسل سوار شده و به كمك يك طناب به طول حدودا 160 متر با يك قايق با سرعت زياد بر روي دريا كشيده مي شوند. گردشگران تور كيش نوروز 96 مي توانند با انتخاب اين مكان تفريحي و زيبا سفري خوش و  با هيجيا را در كنار خانواده خود تجربه كنند.

بابت خريد و رزرو بليط تور كيش نوروز 96 و جهت اطلاع از مناسب ترين قيمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالي گشت تماس حاصل فرماييد.

پرواز هاي تفريحي كيش

پرواز هاي تفريحي كيش يكي از مهيج ترين و بهترين تفريحات كيش مي باشد. گردشگران تور  كيش ميتوانند با گلايدر ، كايت و... بر آسمان آبهاي نيلگون خليج فارس حس پروازي خوش را احساس كندد و لذت ببرند. فرودگاه بين المللي كيش يك باند گلايدر 1500 در 400 متر را دارا مي باشد كه اين امكان را به كساني كه پرواز را دوست دارند و عاشق هيجان هستند موقعيت مناسبي مي باشد. گردشگران تور كيش با ديدن از اين مجموعه حس خوب هيجان و پرواز را مي  توانند تجربه كنند.

بابت خريد و رزرو بليط تور كيش و جهت اطلاع از مناسب ترين قيمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالي گشت تماس حاصل فرماييد.

مجموعه پارس سافاري كيش

يكي از جذاب ترين و سرگرم كننده ترين جاذبه هاي گردشگري كيش مجموعه پارس سافاري است. براي اولين بار در ايران مجموعه ي كامل و حرفه اي پارس سافاري كيش در فروردين ماه سال 1392 ساخته شده و در زميني به مساحت 500.0000 مترمربع با امكانات پيشرفته و عالي و پيستهاي مختلف مخصوص مسافران تور كيش ساخته شده است. از معروفترين اين تورها تور  صحرا است كه در مسيري بياباني و صحرايي با خودروهاي دو ديفرانسيل و چهار محور مثل تويوتا لندكروز، لندرور و ... و يا حتي شتر در اختيار مسافران تور كيش مي باشد. پارس سافاري كيشچند پيست مخصوص خاكي و آسفالت براي مسافران تور كيش كه علاقه مند به موتورسواري  هستند در نظر گرفته شده است. موتورهاي قابل ارائه در اين پيستها مخصوص مسابقات و پيستهاي پارس سافاري كيش است مثل موتورهاي ATV, TRAILL و موتورهاي CROSSS. سافاري  به معني سياحت اكتشافي و جزو جاذبه گردشي مي باشد كه شركت كنندگان در تور به وسيله ي خودروهاي مخصوص و يا حيوانات چهار پا مثل شتر، مسيري مشخص را طي مي كنند و مسافران تور كيش در طول مسير با سختي ها و بالا و پايين هاي مسير دست و پنجه نرم ميكنند  و از زمان هيجان انگيزي را سپري مي كنند.

 

 

 

بابت خريد و رزرو بليط تور كيش و جهت اطلاع از مناسب ترين قيمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالي گشت تماس حاصل فرماييد.

روستاي باغو كيش

از ديدني ترين و قديمي ترين آبادي هاي جزيره كيش روستاي باغو كيش است كه در جنوب غربي جزيره كيش قرار گزفته است. روستاي باغو كيش جز چند خانوار دامدار، ساكن ديگري ندارد. در بين  بوميان حاصلخيزي اين منطقه زبانزد است. دراين آبادي بيشه انبوهي از انواع درختان بومي به چشم مي‌خورد كه در آن ميان، مجموعه درختان كهنسال لور زيبايي چشمگيري دارد كه توجه بسيار از مسافران تور كيش را جلب كرده است. از امكانات تفريحي و توسعه فضاي سبز در جزيره و بهره‌برداري از زيبايي‌هاي طبيعي روستاي باغو  كه از خاكي مستعد برخوردار است «پارك دليران» با وسعت 60 هكتار در اين منطقه بنا شده است. مسافران تور كيش مي توانند به اين آبادي  قديمي و بومي نشين بروند و لحظات خوبي را سپري كنند.

 

 

پارك دلفينهاي كيش

مجموعه تفريحي پارك دلفين كيش يكي از زيباترين ديدني هاي كيش ميباشد كه با مساحتي حدود ۱۰۰ هكتار در جنوب شرقي جزيره كيش قراردارد. مجموعه شامل فضاي سبز با انواع  گونه‌هاي مختلف گياهي، باغ پرندگان و اولين و تنها دلفيناريوم در ايران است. در دلفيناريوم اين مجموعه گونه‌هاي مختلفي از پستانداران دريايى از جمله دلفين، شير دريايى شمالى، شير دريايى جنوبى، گربه دريايى شمالى، گراز دريايى و پنگوئن نگهداري مي‌شوند و مسافران تور كيش مي‌توانند از هنرنمايي آنان كه توسط مربيان ايراني تربيت مي‌شوند ديدن كنند. در مجموع ۲۱ پستاندار دريايى در استخرهايى با حجم ۱۸۰۰۰۰ متر مكعب پر شده از آب دريا نگهدارى مي‌شوند. فضاي سبز زيباي پارك دلفين كيش شامل بيش از يكصد گونه گياهي از جمله هزاران درخت نخل، بنجامين‌هاى بسيار بزرگ، درختان لور (انجير معابد)، اوكاليپتوس، آكاسيا، مورد، كهور، گل ختمى، شيشه شور، تكوما، سياه نوفيلد، كند كارپوس، جونيا پروس و بيش از ۲۵ گونه كاكتوس و ساير گياهان است كه با توجه به وضعيت اقليمي جزيره كيش و مرجاني بودن خاك آن  در نوع خود بي‌نظير است.

مطالب مرتبط :

 

تورهاي كيش نوروز 96

 

آرشيو نظرات (0)

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
 
 

 


معرفي وبلاگ

giorgianet



فهرست اصلي

صفحه نخست
پست الكترونيك
آرشيو مطالب
افزودن به علاقه مندي ها
صفحه خانگي
 


آرشيو موضوعي

تور كيش
تور تركيه
تور مشهد
تور استانبول
تور آنتاليا
تور ارمنستان
تور كوش آداسي
تور دبي
تور گرجستان
تور روسيه
تور تايلند
تور مالزي
تور قشم


آرشيو ارسال ها

ارديبهشت ۱۳۹۶
بهمن ۱۳۹۵
دى ۱۳۹۵
آذر ۱۳۹۵


پيوند ها

افزايش فالوور در اينستاگرام
خريد اپل ايدي به سيب
غلطك
افزايش ممبر تلگرام
طراحي سايت بهسون





 



[ ساخت وبلاگ ]