giorgianet

giorgianet

    

صفحه اصلي | آرشيو وبلاگ | تماس با ما
۲۸ دى ۱۳۹۵
جاذبه هاي گردشگري كيش

روستاي باغو كيش

از ديدني ترين و قديمي ترين آبادي هاي جزيره كيش روستاي باغو كيش است كه در جنوب غربي جزيره كيش قرار گزفته است. روستاي باغو كيش جز چند خانوار دامدار، ساكن ديگري ندارد. در بين  بوميان حاصلخيزي اين منطقه زبانزد است. دراين آبادي بيشه انبوهي از انواع درختان بومي به چشم مي‌خورد كه در آن ميان، مجموعه درختان كهنسال لور زيبايي چشمگيري دارد كه توجه بسيار از مسافران تور كيش را جلب كرده است. از امكانات تفريحي و توسعه فضاي سبز در جزيره و بهره‌برداري از زيبايي‌هاي طبيعي روستاي باغو  كه از خاكي مستعد برخوردار است «پارك دليران» با وسعت 60 هكتار در اين منطقه بنا شده است. مسافران تور كيش مي توانند به اين آبادي  قديمي و بومي نشين بروند و لحظات خوبي را سپري كنند.

باغ پرندگان كيش

از مكان هاي جذاب و ديدني جزيره كيش باغ پرندگان است. باغ پرندگان كيش با بيش از 57 گونه  پرنده از جمله پليكان، شترمرغ، طوطي ماكائو، انواع گوناگون لك لك، توكان، توركو، قو، پنگوئن آفريقايي و گونه هاي نادر، چون تمساح پوزه كوتاه كه از آمريكاي جنوبي تا استراليا و از شرق تا آفريقا بوده اند در اين مكان موجود مي باشد و مسافران تور كيش مي توانند از آنجا ديدن نمايند. اين مكان براي همه گروخ سني مناسب است و مسافران تور كيش به همراه كودكان خود مي  توانند به آنجا رفته و اوقات خوشي را سپري كنند.

 

 

اسكله بزرگ تفريحي كيش

از زيبا ترين و جذاب ترين مكان هاي گردشگري جزيره كيش اسكله بزرگ تفريحي كيش است كه عرشه اي چوبي و زيبا به سمت آبهاي نيلگون خليج فارس مي باشد. اسكله بزرگ تفريحي كيشتوسط متخصصان ايراني طراحي و ساخته شده و مسافران تور كيش مي توانند به آنجا بروند و از  درياي زيبا و ماهي هاي مختلف و مرغابي ها ديدن نمايند. اين اسكله امكانات تفريحي زيبا و سرگرم كنندهاي نظير بولينگ مريم، سينما 4 بعدي, كلوپ تفريحات دريايي, دوچرخه سواري, موتور سواري و ... در اختيار مسافران تور كيش مي باشد تا آن ها لحظات خوبي را سپري كنند. اطراف اسكله پر است از كافه و رستوران تا مسافران تور كيش براي استراحت به انجا بروند.

 

بابت خريد و رزرو بليط تور كيش و جهت اطلاع از مناسب ترين قيمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالي گشت تماس حاصل فرماييد.

ورزش هاي دريايي كيش

يكي از تفريحات بسيار شيرين و جذاب جزيره كيش ورزش هاي دريايي آن مي باشد. شرايط مطلوب آب و هوايي موجب لذت بردن از اين ورزش ها مي شود. جاذبه ها و زيبايي هاي كيشبسيار جذاب و متنوع است و باعث مي شود مسافران تور كيش اوقات خوشي را در جزيره كيش سپري كنند. از ورزش هاي آبي مي توان به دوره هاي غواصي، جت اسكي، اسكس روي آب، جت بوت، قايق پدالي، گشت با قايق تندرو، ماهيگيري تفريحي، پلاژ آقايان و بانوان، چتر پاراسل و... نام برد. اين مراكز تفريحي و ورزشي از ساعت 9 صبح مشغول به كار هستند تا غروب آفتاب كه البته آرامش دريا و وضعيت آب و هوا جزر و مد در اين تغيير اين ساعات دخيل هستند. مسافران تور كيش مي توانند اوقات خوشي را سپري كنند.

 

 

 

 

 

 

پارك دلفينهاي كيش

مجموعه تفريحي پارك دلفين كيش يكي از زيباترين ديدني هاي كيش ميباشد كه با مساحتي حدود ۱۰۰ هكتار در جنوب شرقي جزيره كيش قراردارد. مجموعه شامل فضاي سبز با انواع  گونه‌هاي مختلف گياهي، باغ پرندگان و اولين و تنها دلفيناريوم در ايران است. در دلفيناريوم اين مجموعه گونه‌هاي مختلفي از پستانداران دريايى از جمله دلفين، شير دريايى شمالى، شير دريايى جنوبى، گربه دريايى شمالى، گراز دريايى و پنگوئن نگهداري مي‌شوند و مسافران تور كيش مي‌توانند از هنرنمايي آنان كه توسط مربيان ايراني تربيت مي‌شوند ديدن كنند. در مجموع ۲۱ پستاندار دريايى در استخرهايى با حجم ۱۸۰۰۰۰ متر مكعب پر شده از آب دريا نگهدارى مي‌شوند. فضاي سبز زيباي پارك دلفين كيش شامل بيش از يكصد گونه گياهي از جمله هزاران درخت نخل، بنجامين‌هاى بسيار بزرگ، درختان لور (انجير معابد)، اوكاليپتوس، آكاسيا، مورد، كهور، گل ختمى، شيشه شور، تكوما، سياه نوفيلد، كند كارپوس، جونيا پروس و بيش از ۲۵ گونه كاكتوس و ساير گياهان است كه با توجه به وضعيت اقليمي جزيره كيش و مرجاني بودن خاك آن  در نوع خود بي‌نظير است.

مطالب مرتبط :

تورهاي كيش نوروز 96  

تور كيش زمستان 95   

تور كيش دي 95 

 تور كيش بهمن 95 

تور كيش اسفند 95 

تور كيش از شيراز 

تور كيش از مشهد

تور كيش از اصفهان

 

تور كيش از تبريز

 

آرشيو نظرات (0)

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
 
 

 


معرفي وبلاگ

giorgianet



فهرست اصلي

صفحه نخست
پست الكترونيك
آرشيو مطالب
افزودن به علاقه مندي ها
صفحه خانگي
 


آرشيو موضوعي

تور كيش
تور تركيه
تور مشهد
تور استانبول
تور آنتاليا
تور ارمنستان
تور كوش آداسي
تور دبي
تور گرجستان
تور روسيه
تور تايلند
تور مالزي
تور قشم


آرشيو ارسال ها

ارديبهشت ۱۳۹۶
بهمن ۱۳۹۵
دى ۱۳۹۵
آذر ۱۳۹۵


پيوند ها

افزايش فالوور در اينستاگرام
خريد اپل ايدي به سيب
غلطك
افزايش ممبر تلگرام
طراحي سايت بهسون





 



[ ساخت وبلاگ ]